Operatie nachtvlucht
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Wat een werk Duintje!!!
Super thanx....best leuke uitslag dus...
Ik ben best blij met een achttiende plaats...
en wil iedereen die daarboven staat van harte feliciteren en iedereen die daaronder staat ook...want het was echt zo'n feest..
Geen spijt van..Dankje Duintje...want dankzij jouw inkoppertje op de den haag meeting zijn we hierover gaan nadenken...
Thanx aan jullie allen voor de supernacht!
Super thanx....best leuke uitslag dus...
Ik ben best blij met een achttiende plaats...
en wil iedereen die daarboven staat van harte feliciteren en iedereen die daaronder staat ook...want het was echt zo'n feest..
Geen spijt van..Dankje Duintje...want dankzij jouw inkoppertje op de den haag meeting zijn we hierover gaan nadenken...
Thanx aan jullie allen voor de supernacht!
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
SORRY.....
ER MAG ER 1 WEG...PERONGELUK GEKWOOT IPV GEEDIT
SOWWIE...
ik had wel een heel stuk gevonden dat hij een exorcist was....whoeoeooeooe....en dat hij door de menigte gevild was...
dat vond ik later op de de heiligenkalender...
ER MAG ER 1 WEG...PERONGELUK GEKWOOT IPV GEEDIT
SOWWIE...
ik had wel een heel stuk gevonden dat hij een exorcist was....whoeoeooeooe....en dat hij door de menigte gevild was...
Bartolomeüs werd in de eerste eeuw in Kana in Galilea geboren. Volgens de overlevering heeft hij na Christus' Hemelvaart het evangelie in Perzië, Armenië en India verkondigd. Beroemd was Bartolomeus vooral om zijn genezingen van geesteszieken. Ook zou hij de dochter van de Armeense koning van haar bezetenheid genezen hebben. Hierna bekeerde de gehele hofhouding zich tot het christelijk geloof. Woedende heiden priesters stookten de broer van de koning daarop op de bevolking tegen Bartolomeus te keren. Hij werd door soldaten gevangen genomen en vreselijk gemarteld. Hij kreeg de Perzische doodstraf. (levend gevild). Zo stierf hij de marteldood en moest hij de beker drinken die Jezus hun voorzegd had. Zijn lichaam werd eerst naar het eiland Lipari ( ten noorden van Sicilië) overgebracht, van daar naar Benevento en ten slotte naar Rome op het eiland in de Tiber. Deze gedenkdag is de dag van zijn overbrenging naar Rome.
Laatst gewijzigd door Maaikie op do 29 mar, 2007 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Kingfisher Sky Celliste
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
bron: www.heiligen.netMaaikie schreef:ik had wel een heel stuk gevonden dat hij een exorcist was....whoeoeooeooe....en dat hij door de menigte gevild was...
Bartolomeüs werd in de eerste eeuw in Kana in Galilea geboren. Volgens de overlevering heeft hij na Christus' Hemelvaart het evangelie in Perzië, Armenië en India verkondigd. Beroemd was Bartolomeus vooral om zijn genezingen van geesteszieken. Ook zou hij de dochter van de Armeense koning van haar bezetenheid genezen hebben. Hierna bekeerde de gehele hofhouding zich tot het christelijk geloof. Woedende heiden priesters stookten de broer van de koning daarop op de bevolking tegen Bartolomeus te keren. Hij werd door soldaten gevangen genomen en vreselijk gemarteld. Hij kreeg de Perzische doodstraf. (levend gevild). Zo stierf hij de marteldood en moest hij de beker drinken die Jezus hun voorzegd had. Zijn lichaam werd eerst naar het eiland Lipari ( ten noorden van Sicilië) overgebracht, van daar naar Benevento en ten slotte naar Rome op het eiland in de Tiber. Deze gedenkdag is de dag van zijn overbrenging naar Rome.
Kingfisher Sky Celliste
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
inmijneendje schreef:Je bent er echt blij meeDuintje schreef:fock....das waar ook....Punky schreef:marcel, die prijs ligt nog steeds in mijn eend.
bij de weg....wat heb je nou veranderd in het lijstje...snap het niet helemaal meer....er zijn namen weg..? Of cijfers weg??? waaromdan???
Kingfisher Sky Celliste
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
heeft degene met gelijke punten bij elkaar gezet en zo kom jij uit op een 10e plaats ipv een 18e plaats dus nu hebben we gedeelde plaatsen.Maaikie schreef:inmijneendje schreef:Je bent er echt blij meeDuintje schreef: fock....das waar ook....
bij de weg....wat heb je nou veranderd in het lijstje...snap het niet helemaal meer....er zijn namen weg..? Of cijfers weg??? waaromdan???