remlichten
remlichten
nu weer een probleem met mijn oranje eend.
de remlichten doen het niet?
waar moet ik zoeken
dank
de remlichten doen het niet?
waar moet ik zoeken
dank
- André Post
- Heavy user
als de schakelaar stuk is blijf ie toch branden!!
of kan het beide zijn.
dus ff draadjes doorverbinden
zijn die dingen gezekerd?
want voorig jaar had ik dit probleem ok en toen was het ff de zekeringen bewegen en toen deed ie het weer, dit keer lukte het niet?
ik zal alle zekeringen maar ff vervangen voor niewe en schoen en ik maak de polen ook wel ff schoon
of kan het beide zijn.
dus ff draadjes doorverbinden
zijn die dingen gezekerd?
want voorig jaar had ik dit probleem ok en toen was het ff de zekeringen bewegen en toen deed ie het weer, dit keer lukte het niet?
ik zal alle zekeringen maar ff vervangen voor niewe en schoen en ik maak de polen ook wel ff schoon
- André Post
- Heavy user
-
- Heavy user
ik had er maandag avond (de avond voor de apk van die anarchistische ente) ook last van. hoe ik het gecontroleerd heb is de stekkertjes los bij de remlichtschakelaar en controleren of je daar een plus van dik 12 volt hebt. heb je dit niet dan ligt het aan de zekeringen of aan een stekkerverbinding ergens in de kabelboom? (bij mij maakte de zekering niet zo goed contact dus ik had wisselend 0-12 volt bij die schakelaar.
als je wel 12v krijgt, hang je er even een schakelaar van bijv een mistlamp of ruitenwisser tussen (of op andere manier door verbinden) doen ze het dan nog niet dan moet je het ergens zoeken in de kabelboom (verbinding) naar achter. doen ze het dan wel, dan is je schakelaar kaduuk
uiteraard heb je eerst al even gekeken naar de lampjes en de aansluiting hiervan. ;-)
ik ben absoluut geen ster qua electronica, maar bij problemen eigfenlijk gewoon de draad van accu tot eindverbruiker controleren en nameten waar je ineens stroom mist, dan kom je er meestal wel uit.
douwe
als je wel 12v krijgt, hang je er even een schakelaar van bijv een mistlamp of ruitenwisser tussen (of op andere manier door verbinden) doen ze het dan nog niet dan moet je het ergens zoeken in de kabelboom (verbinding) naar achter. doen ze het dan wel, dan is je schakelaar kaduuk
uiteraard heb je eerst al even gekeken naar de lampjes en de aansluiting hiervan. ;-)
ik ben absoluut geen ster qua electronica, maar bij problemen eigfenlijk gewoon de draad van accu tot eindverbruiker controleren en nameten waar je ineens stroom mist, dan kom je er meestal wel uit.
douwe
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
hmm ik zou toch hopen op een slechte aansluiting van de zekeringRamon2cv schreef:dan hoop ik dat het dat is?!!
ik had het gister nog... zet de aca even dubbel geparkeerd om wat spul uit te laden... geen alarmlichten en geen pinkers... even morren aan de zekering en hopla!
douwe
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.