Ik weet niet wat voor banden je nu hebt, maar op een Burtonvelg kunnen minimaal 135'ers, anders loopt ie eraf in de bocht (zeggen ze).Rollo schreef:Zou ik trouwens mijn huidige bandjes erom kunnen leggen of passen die niet?
Projeckt: RAT Duck
-
- Regelmatige poster
Groene 2cv6 Club 18 november '81
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
sow naa het zien van die 2cv planete waar de charly op de voorpagina staat, krijg je toch wel even een brok in je keel
(zie tpoic verkoop charleston) maar goed, heb toch al weer veel schik gehad, na het rijden met het volgende projeckt,
SHIT WAT LOPEN DAT DING!!ik heb altijd al gedacht dat deze blauwe eend lichter was, gewoon even wegduwen enzo, fijn 120 lopen, enz enz de charleston, daar moest ik altijd aardig aan duwen en trekken even bij tillen van achter was er niet zomaar bij
nu weet ik het zeker, dit ouwe wrak, met deze motor erin is een wolf in schaapskleren
alder-jekens wat trekken!!
gaaf! !!
morgen verder met dingen zoals wielen, spiegels, verlagen e.d. ontstickeren!
vandaag dus het blok erin gehangen, stabilisator stang gemonteerd, en avo's aan gebouwd
hier een aantal foto's van de vordering!
gisteravond het blok eruitgelepeld, arjan weer bedankt!

schokbreker overzetten met de bevestigingsplaat voor de stabilisatorstang

vanochtend andere blok erin, arjan bedankt! en tussen de middag even arjan's blok in zijn eend gehangen, die heeft z'n chassis dus recht moeten trekken! al met al in 2 dagen 3 verschillende blokken uit en ingebouwd

de uitlaat die eronder zat geeft wel erg lekker geluid met dit blok!!! prachtig wat een druk! maar straks voor de look toch misschien de sportdemper er weer op! (of onder de bus
)

SHIT WAT LOPEN DAT DING!!ik heb altijd al gedacht dat deze blauwe eend lichter was, gewoon even wegduwen enzo, fijn 120 lopen, enz enz de charleston, daar moest ik altijd aardig aan duwen en trekken even bij tillen van achter was er niet zomaar bij

nu weet ik het zeker, dit ouwe wrak, met deze motor erin is een wolf in schaapskleren

gaaf! !!
morgen verder met dingen zoals wielen, spiegels, verlagen e.d. ontstickeren!
vandaag dus het blok erin gehangen, stabilisator stang gemonteerd, en avo's aan gebouwd

gisteravond het blok eruitgelepeld, arjan weer bedankt!

schokbreker overzetten met de bevestigingsplaat voor de stabilisatorstang

vanochtend andere blok erin, arjan bedankt! en tussen de middag even arjan's blok in zijn eend gehangen, die heeft z'n chassis dus recht moeten trekken! al met al in 2 dagen 3 verschillende blokken uit en ingebouwd

de uitlaat die eronder zat geeft wel erg lekker geluid met dit blok!!! prachtig wat een druk! maar straks voor de look toch misschien de sportdemper er weer op! (of onder de bus

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
- bartje2212
- Regelmatige poster
-
- Addicted user
- Contacteer:
ja je moet natuurlijk wel de topics blijven lezen:Rollo schreef:en waar kan ik NU die pdf vinden??backfire schreef:het is nog steeds een unieke eend, want hij is vereeuwigd in dat franse tijdschrift. Over 20 jaar kom je die nog overal tegen als pdf
http://www.2cv.nl/interactief/forum/vie ... 2184#92184
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
het is een K&N dus die van een G#lf vr6 afkomt, maat is wonderbaarlijk precies hetzelfde als de omtrek van je carb.bartje2212 schreef:Ehh, dat luchtfilter van je; zit dat direct op de carb? Custom made of een standaardmaatje die makkelijk is aan te passen?
dus meet even de omtrek, en dan kun je zo een filtertje er rechtstreeks op zetten! op de rollerbank bleek dat het rechtstreeks 1 pk scheelde dan dat ie met een bochtje zat

succes!
Heb ondertussen De velgen, spiegels, koplampen, achterlampen, en de toerenteller ook overgezet! staat wel blits onder zo'n ouwe bak!
en dan het geluid ook he.. vandaag samen met the spitfire even bij de gamma geweest (zoals altijd neerzetten voor de loempia kraam

je kent dat wel, lekker druk veel bijkijks met zo'n bak, en dan volgas even starten

foto's heb ik ook! die komen zodra ik even weer tijd heb, ga nu namenlijk weg om een pilsie te pakken

en o ja, voor degene die het zonde vinden, ik denk dat deze ook wel weer bijzonder gaat worden als we een jaar verder zijn, want ik weet wel weer hoe dat gaat

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
-
- Veelvuldig poster
hoi allemaal
leuk om te zien hoe ieder1 bezig is.
vind het wel jammer dat de charlston weer tunning af word
ik ben ook hard bezig met de rat bestel
nu ben ik op een probleem gestuit
bij het opnieuw in draaien van 1 van mijn sensoren is het schroefdraad beschadigd.
weet iemand welke maat schroefdraad dit is en heeft iemand deze tap misschien?
ik kan mijn draadvijl nergens vinden
ik maak ook wel even foto's en probeer ze online te krijgen
leuk om te zien hoe ieder1 bezig is.

vind het wel jammer dat de charlston weer tunning af word

ik ben ook hard bezig met de rat bestel
nu ben ik op een probleem gestuit
bij het opnieuw in draaien van 1 van mijn sensoren is het schroefdraad beschadigd.
weet iemand welke maat schroefdraad dit is en heeft iemand deze tap misschien?
ik kan mijn draadvijl nergens vinden

ik maak ook wel even foto's en probeer ze online te krijgen
-
- Heavy user
heuh? 700 euro vind jij niet duur? dat heeft mijn eend in totaal gekostRollo schreef:Loop al en tijdje met het idee van chrome velgjes, maar dacht echt dat het super duur zou zijn...

vind trouwens toch de originele velgen het mooist. ook voor gepimpte eenden. wat ik wel gaaf vind zijn die gs x1 (?) wieldoppen, die ook op de dyane capra zaten (alleen vond ik daar de visa achterlichten een beetje boel misplaatst)
ik zal ff een plaatje zoeken wat ik bedoel
douwe
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Heavy user
volhens mij buiten de kleur, striping, bekleding, wieldoppen en achterlichten niet veel. kijk anders eens op: http://www.citroendyane.nl en dan bij historie --> speciale seriesJeroen-citroen schreef:@ dyane_maniac
Wat maakt deze Dyane bijzonder buiten de lampen en velgen ?? Ik heb van deze versie nog nooit gehoord
Sorry ff off topic
op die site staan ook alle kleuren van de dyane
douwe[/url]
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
-
- Heavy user