Ik moest opletten op die auto die mij niet zo goed kon bij houden, anders raakte ik die kwijt.Punky schreef:Jullie reden voor ons. Was aan de overkant van de weg. Heb je nooit geleerd om om je heen te kijken?
Gespot!
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Goed zo, bij collone rijden altijd verantwoordelijk zijn voor de auto achter je!inmijneendje schreef:Ik moest opletten op die auto die mij niet zo goed kon bij houden, anders raakte ik die kwijt.Punky schreef:Jullie reden voor ons. Was aan de overkant van de weg. Heb je nooit geleerd om om je heen te kijken?
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Op de Hollandse brug (A6) richting Amsterdam:
een blauwe Dyane met een rood dakje,
en een stukje verder een rode DS met motorpech (richting Amsterdam, vlakbij de oprit vanuit Almere Haven)
een blauwe Dyane met een rood dakje,
en een stukje verder een rode DS met motorpech (richting Amsterdam, vlakbij de oprit vanuit Almere Haven)
Groene 2cv6 Club 18 november '81
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
Deze van Obdam naar Heerhugowaard:

Beetje onhandig genomen vanuit het raam maar Kikker en een vogeltje staan erop. Ik zal 'm eens beter kieken, zie hem vaak genoeg staan
En trouwens: ook een blauwe 2CV bij mij om de hoek, waar ik medelijden mee heb omdat er (haast?) nooit mee wordt gereden tenminste, hij staat altijd hetzelfde voor de garage...

Beetje onhandig genomen vanuit het raam maar Kikker en een vogeltje staan erop. Ik zal 'm eens beter kieken, zie hem vaak genoeg staan

En trouwens: ook een blauwe 2CV bij mij om de hoek, waar ik medelijden mee heb omdat er (haast?) nooit mee wordt gereden tenminste, hij staat altijd hetzelfde voor de garage...
*een dag niet gewaggeld is een dag niet geleefd*
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- bartje2212
- Regelmatige poster
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Zojuist een rode Eend die tegenover de BP in Almere Haven de Marken uitreed. Ik kwam tegemoet in een groene Burton.
En even later, op de terugweg, langs SV Almere dezelfde Eend(volgens mij)
Heb geen kenteken gezien, maar iemand van hier ?
Groene 2cv6 Club 18 november '81
Eeey Tim,Tim Rozendaal schreef:Zojuist een rode Eend die tegenover de BP in Almere Haven de Marken uitreed. Ik kwam tegemoet in een groene Burton.
Wanneer ga je mij een keer spotten in ALmere??