voorbank
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
voorbank
heb vandaag eindelijk de fordstoelen uit mijn dyane gesloopt en een voorbank gehaald (met 2 scheuren, maar dat heb ik nog liever dan ford stoelen die niet eens lekker zitten...
blijkt daarna dat de bank niet past omdat ik dus geen centrale rail heb maar 2 stuks in het midden....
daarna kijk ik in mijn boekje: voorSTOELEN (type: Commercial)....
ok, is de dubbele middenrail dus wel origineel...
ik weet nog niet of ik nu de bank erin zet en de rail omwissel, of ga vragen of ik de bank kan ruilen tegen stoelen, als die voorhanden zijn...
balen.........
ach, het is toch al geen commercial meer, de neerklapbare achterbank is ook al pleite.....
blijkt daarna dat de bank niet past omdat ik dus geen centrale rail heb maar 2 stuks in het midden....
daarna kijk ik in mijn boekje: voorSTOELEN (type: Commercial)....
ok, is de dubbele middenrail dus wel origineel...
ik weet nog niet of ik nu de bank erin zet en de rail omwissel, of ga vragen of ik de bank kan ruilen tegen stoelen, als die voorhanden zijn...
balen.........
ach, het is toch al geen commercial meer, de neerklapbare achterbank is ook al pleite.....
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
dan ging ik voor de bank! extra gezellig !
in ieder gevaL SUCCES!

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
het schijnt dat je op een bank meer ruimte hebt dan op een stoel, omdat je maar 1 stang in het midden hebt ipv 2 zoals bij de stoelen, daardoor zou je dan ook weer rechter voor het stuur zitten.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
de voorbank die ik had was op een paar plaatsen helemaal gescheurd, maar de rubber/elastiekjes eronder waren nog prima.... toch maar 2 stoeltjes gehaald uit een ligtblauwe eend die al heel lang geleden naar de eendenhemel is gegaan..
zijn eend-stoelen hetzelfde als dyane-stoelen? ik hoop het anders moet ik weeeeeeeeeeeer verder zoeken
de bank was ook wel gezellig, maar dit heeft ook wel wat... het klopt in ieder geval wel dat je op de bank meer ruimte hebt en ook dat je dan recht voor het stuur zit en met een stoeltje niet...
de kleuren van de stoeltjes komen wel overeen met het blue-vert-noir dat geleverd is voor de Blue Lagune dyanes...... ik weet alleen niet zeker of het wel Blue lagune is... hahaha... wat een zeiker ben ik ook...
zijn eend-stoelen hetzelfde als dyane-stoelen? ik hoop het anders moet ik weeeeeeeeeeeer verder zoeken

de bank was ook wel gezellig, maar dit heeft ook wel wat... het klopt in ieder geval wel dat je op de bank meer ruimte hebt en ook dat je dan recht voor het stuur zit en met een stoeltje niet...
de kleuren van de stoeltjes komen wel overeen met het blue-vert-noir dat geleverd is voor de Blue Lagune dyanes...... ik weet alleen niet zeker of het wel Blue lagune is... hahaha... wat een zeiker ben ik ook...
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ok, de stoelen zitten best lekker, maar hebben alleen andere ophangrubbers nodig....
ik wilde die van een bank er al op doen maar die zijn langer....
waar krijg ik goed en goedkoop deze dingen? stuur maar een PM.
en zijn dyanestoelen hetzelfde als 2cv stoelen?
alvast bedankt....
ik wilde die van een bank er al op doen maar die zijn langer....
waar krijg ik goed en goedkoop deze dingen? stuur maar een PM.
en zijn dyanestoelen hetzelfde als 2cv stoelen?
alvast bedankt....
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik had al een middenrail gehaald.... ik heb zo wel m'n plekje voor onderdelen... maar de bank die ik had was helemaal gescheurd, en toen kwam ik er dus achter dat de rail wel origineel is en er dus stoelen voorin hebben gezeten.... nu heb ik dus weer stoelen, alleen die rubbers moeten vervangen.... ik had al geprobeerd om de goeie rubbers van die gescheurde bank te gebruiken, maar die zijn te lang, waardoor ik dus zowat op de grond zit....Charly schreef:Dyane stoelen zijn inderdaad hetzelfde als 2CV stoelen; ik heb nog wel een middenrail liggen voor een voorbank, als je op 5 mei naar Citromobile gaat wil ik 'm wel voor je meenemen