Gespot!
vanavond op de a27,
een blauwe 2cv met Pech en de Anwb erbij......
Stond onder viaduct bij Eemnes en zag te laat dat het een 2cv was, omdat die bus van de anwb ervoor stond.......
een blauwe 2cv met Pech en de Anwb erbij......
Stond onder viaduct bij Eemnes en zag te laat dat het een 2cv was, omdat die bus van de anwb ervoor stond.......
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nog zo één helaas: vanavond een donkere (zwarte?) Eend in de berm ten zuiden van de brug bij Zaltbommel, A2, richting Utrecht. Lichten uit en niemand d'r bij.Rollo schreef:een blauwe 2cv met Pech en de Anwb erbij......
En 'dit' is gespot door een vriend van me bij de Tractorpulling in het Gelredome:
- Jeroen-citroen
- Moderator
Vandaag heerlijk ritje gemaakt met open dak en ik kwam een golf cabrio tegen met dicht dak . Welleuk was dat ik bij een stoplicht naast een Peugeot 204 cabrio stond. Die had zijn dak ook open dus ff snel gebabbeld en gezwaaid toen we weer mochten rijden. Ok het was geen eend maar wel een mooi wagentje (ietsie off topic, sorry)
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
- Jeroen-citroen
- Moderator
ok, geen eend, maar wel een bijzondere auto die je haast nooit ziets.
In delft een Citroen SM aan de buitenwatersloot geparkeerd
zag er goed uit!
en hij staat er wel vaker.
Op diezelfde plek zie ik wel vaker oude citroens staan.. onder meer eenden, BX-en, en ongeveer een half jaar geleden ook nog een Ami M35!
In delft een Citroen SM aan de buitenwatersloot geparkeerd
zag er goed uit!
en hij staat er wel vaker.
Op diezelfde plek zie ik wel vaker oude citroens staan.. onder meer eenden, BX-en, en ongeveer een half jaar geleden ook nog een Ami M35!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: