Sausss Ente Leeuwarden
Sausss Ente Leeuwarden
Allen!
In november 2004 verkocht ik mijn Sausss Ente aan een jongen in Leeuwarden. Het kenteken is NJ-31-YG. Nu zag ik op rdw.nl dat deze eend sinds december 2006 niet meer goedgekeurd is.
Weet iemand wie deze meneer is en of hij wellicht zijn (mijn) eendje weer kwijt wil...?
Ik hoor het graag,
Groeten van Joost
joostvanopijnen bij gmail punt com
hoi, ik heb je berichtje even een beetje aangepast, dit ivm privacy
In november 2004 verkocht ik mijn Sausss Ente aan een jongen in Leeuwarden. Het kenteken is NJ-31-YG. Nu zag ik op rdw.nl dat deze eend sinds december 2006 niet meer goedgekeurd is.
Weet iemand wie deze meneer is en of hij wellicht zijn (mijn) eendje weer kwijt wil...?
Ik hoor het graag,
Groeten van Joost
joostvanopijnen bij gmail punt com
hoi, ik heb je berichtje even een beetje aangepast, dit ivm privacy
zonder eendje...
Hopelijk vind je hem terug!
Succes met zoeken.
Brutale vraag:
Heb je er ook een foto van voor in mijn register??
http://robdehaan.com/photos9/
Succes met zoeken.
Brutale vraag:
Heb je er ook een foto van voor in mijn register??
http://robdehaan.com/photos9/
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
WE RULE MAYOR!!!!!Transat schreef:Zonde zeg, want: aktie-Eenden rule! Hè Rollo?
Hopelijk vind je 'm nog, want er zijn er al zo weinig van. Succes!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
Zwaai je dan wel tegen:Twécévé schreef:
Kwam pas Burton tegen, hij zwaaide vriendelijk maar ik heb besloten geen kitkarren meer terug te groeten
Een chassis maakt nog geen eend.
Ami's
Diane's
omgebouwde eenden naar pick up's
Acadiane's
mehari's
Zijn ook geen eenden, maar hebben wel hetzefde chassis
Volgens het kenteken dat door de RDW is afgegeven is mijn Patron een echte Citroen type AM2.Twécévé schreef:Precies!backfire schreef:leo, je maakt de fout dat dat lijstje geen kitkarren zijn maar heuse citroen's
Kleur van die Burton die ik tegen kwam weet ik niet meer, volgens mij was het in Wijk bij Duurstede.
Met een aantal zou ik eventueel nog wel mee willen gaan, maar een tot pick up omgebouwde eend is dan ook een kitcar!
Ik vind trouwens de hele discussie over de controversie over kitcars waardeloos, ik weet dat er een aantal eendenjongens over kitcars een uitgesproken mening hebben en die er niet tegen kunnen dat er geintjes gemaakt worden over hun eenden en dat heiligschennis vinden. Jammer dan, ik blijf het doen, misschien leren ze nog eens dat er ook mensen zijn die anders denken en minstens net zo veel plezier beleven aan de onnavolgbare 2cv techniek en er wat anders mee doen dan eenden op te knappen zo als ze uit de fabriek kwamen en waar geen verkeerd schroefje aan mag zitten.