eindelijk geluid!
- bartje2212
- Regelmatige poster
eindelijk geluid!
hehe, eindelijk geluid in mn eendje'. Is wel 'el cheapo' maar het werkt best goed!
Een fotorapportage:
Dit ding mocht ik ooit eens hebben...
de plaatsing:
de schakelaar (stby-mode trekt ie net niks):
Waarmee we vervolgens gemodificeerde Action boxjes mee aansturen. De piëzo element tweeters die onder de stoel vallen heb ik niet aangesloten omdat die dingen nou eenmaal bagger produceren (ja heb er ervaring mee, elke goedkope disco box heeft die krengen). Gelukkig bevatten deze boxjes ook nog normale (helaas geen dome) hoge tonen speakers!
de boxjes liggen vast met kabelzadels aan de dwarsbalkjes onder de stoelen en bewegen dus met de stoelen mee als je deze wil verstellen.
het geheel wordt aangestuurd door dit:
en zit met klitteband op deze plek:
al met al een makkelijk klusje en klinkt best aardig!
Een fotorapportage:
Dit ding mocht ik ooit eens hebben...
de plaatsing:
de schakelaar (stby-mode trekt ie net niks):
Waarmee we vervolgens gemodificeerde Action boxjes mee aansturen. De piëzo element tweeters die onder de stoel vallen heb ik niet aangesloten omdat die dingen nou eenmaal bagger produceren (ja heb er ervaring mee, elke goedkope disco box heeft die krengen). Gelukkig bevatten deze boxjes ook nog normale (helaas geen dome) hoge tonen speakers!
de boxjes liggen vast met kabelzadels aan de dwarsbalkjes onder de stoelen en bewegen dus met de stoelen mee als je deze wil verstellen.
het geheel wordt aangestuurd door dit:
en zit met klitteband op deze plek:
al met al een makkelijk klusje en klinkt best aardig!
2cv6 van 1 april '83! (en da's geen grapje)
- bartje2212
- Regelmatige poster
Gebruik hetzelfde systeem met de versterker en ipod in mijn autos. Lekker goedkoop (1 mp3 speler) en goed voor de diefstal.
Voor 20 euro heb je bij de kijkshop een versterkertje met prima geluid. SUper klein ook, dus die kun je ook onder je achterbank of in de kofferruimte monteren, gewoon een snoertje naar voren.
In de Mehari zit ie onder de motorkap
Voor 20 euro heb je bij de kijkshop een versterkertje met prima geluid. SUper klein ook, dus die kun je ook onder je achterbank of in de kofferruimte monteren, gewoon een snoertje naar voren.
In de Mehari zit ie onder de motorkap
- bartje2212
- Regelmatige poster
eigenlijk zou ik er nog een automatische volumeregelaar tussen willen, die dan gekoppeld is aan de snelheid. mijn eend is nog niet zo best geisoleerd en maakt behoorlijk wat herrie. Hierdoor zet je de muziek tijdens het rijden lekker hard maar als je dan voor het stoplicht staat, dan mag het best weer wat zachter;
zelf erger ik me ook wel eens aan mensen die naast je staan en dan nog ontiegelijk hard hun radio aan hebben.
zelf erger ik me ook wel eens aan mensen die naast je staan en dan nog ontiegelijk hard hun radio aan hebben.
2cv6 van 1 april '83! (en da's geen grapje)