project spider 'monte carlo'
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hier vast een 'slecht' voorproefje
en nog een ander duister fototje..
en nog een ander duister fototje..
Laatst gewijzigd door Flying Duckman op do 19 apr, 2007 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
ik weet een zwarte eend te koop die er precies zo uit ziet
maardat was een project voor tv maar is niet doorgegaan dus hij is alleen maar doorgezaagd zegmaar maybe iets voor jou, denk niet dat het veel moet kosten
www.garage-ruimzicht.nl
wel snel bellen want ik denk dat ie naar het oud ijzer gaat
maardat was een project voor tv maar is niet doorgegaan dus hij is alleen maar doorgezaagd zegmaar maybe iets voor jou, denk niet dat het veel moet kosten
www.garage-ruimzicht.nl
wel snel bellen want ik denk dat ie naar het oud ijzer gaat
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ja ik heb m'n eigen eend even onthoofd
Maar koetsje heb ik al! Dus die heb ik in principe niet meer nodig, maar ik hou het even in mijn achterhoofd!
Het is meer een chassis wat nodig is als volgende. Vorig jaar nog 1 weg gedaan die perfect was geweest voor dit project, maar goed, toen wilde ik hier nog niet mee beginnen.
Maar koetsje heb ik al! Dus die heb ik in principe niet meer nodig, maar ik hou het even in mijn achterhoofd!
Het is meer een chassis wat nodig is als volgende. Vorig jaar nog 1 weg gedaan die perfect was geweest voor dit project, maar goed, toen wilde ik hier nog niet mee beginnen.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nee echt verschil zie je hier niet inderdaad. Maar mijn kunsten met photoshop zijn ook erg beperkt. Misschien dat ik het wel zo doen, maar kan ook zijn dat hij toch heel veel op een van die foto's gaat lijken, ik ben er absouluut nog niet over uit.
Probleem zit hem in de barbot, ik vind dat een bloedmooi ding en dat zou ik graag na willen maken, maar omdat de wielbasis dus inderdaad, zoals jij al zei, ingekort is, krijg je hem nooit door de apk. En dat is voor mij wel een voorwaarde.
Probleem zit hem in de barbot, ik vind dat een bloedmooi ding en dat zou ik graag na willen maken, maar omdat de wielbasis dus inderdaad, zoals jij al zei, ingekort is, krijg je hem nooit door de apk. En dat is voor mij wel een voorwaarde.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik heb het berekend.
Hoe heb ik dat gedaan, heel simpel.
Ik heb een foto gemaakt van mij eigen auto vanaf dezelfde kant. Vervolgens heb ik 3 punten gemeten.
De lengte van het achterspatbord,
de lengte van het voorspatbord en de lengte van de dorpel.
Er zat nauwelijks verschil tussen de spatborden, terwijl er veel verschil zat in de lengte van de dorpel.
Vervolgens heb ik gemeten vanaf de voorkant van de veerpot tot het hart van het voorwiel. en vanaf de voorkant van de veerpot tot het hart van het achterwiel. Dit weer bij beide foto's en de conclusie was duidelijk, ingekort!
Hoeveel dat kan ik je zo niet zeggen, daar heb ik niet op verder gerekend.
ik plaats later wel even de foto's die ik gebruikt heb.
Hoe heb ik dat gedaan, heel simpel.
Ik heb een foto gemaakt van mij eigen auto vanaf dezelfde kant. Vervolgens heb ik 3 punten gemeten.
De lengte van het achterspatbord,
de lengte van het voorspatbord en de lengte van de dorpel.
Er zat nauwelijks verschil tussen de spatborden, terwijl er veel verschil zat in de lengte van de dorpel.
Vervolgens heb ik gemeten vanaf de voorkant van de veerpot tot het hart van het voorwiel. en vanaf de voorkant van de veerpot tot het hart van het achterwiel. Dit weer bij beide foto's en de conclusie was duidelijk, ingekort!
Hoeveel dat kan ik je zo niet zeggen, daar heb ik niet op verder gerekend.
ik plaats later wel even de foto's die ik gebruikt heb.
-
- De Forumbelg
Mja, en een beetje realistisch zijn. Hij is ook verlaagd he, en niet alleen de carrosserie lager tegen de grond maar de carrosserie zelf ook verlaagd, het schutbord bv. met alles ervoor en erachter. En als je geen ribbelkap wil gebruiken of andere oude onderdelen is van een replica al helemaal geen sprake meer. Maar goed, het is maar wat je zelf wilFlying Duckman schreef:Nee echt verschil zie je hier niet inderdaad. Maar mijn kunsten met photoshop zijn ook erg beperkt. Misschien dat ik het wel zo doen, maar kan ook zijn dat hij toch heel veel op een van die foto's gaat lijken, ik ben er absouluut nog niet over uit.
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: