Club of Special
Club of Special
Toen ik een aantal jaren geleden een 2cv ging kopen wist ik niets af van het verschil tussen een Club of een Special. Blijk dus met een Club thuis gekomen te zijn.
Nou zijn er heel wat discussies over de kleuren van een eend (mijn mening: een eend is een eend, ongeacht de kleur) dus vroeg ik mij af of je nog fervente voorstanders/tegenstanders van een Club of een Special hebt. Heb je bewust voor een Club of Special gekozen?
Ikzelf zou eigenlijk altijd een Club willen vanwege het éénspakige stuur. Echter, een Special heeft weer een mooier (simpeler) dashboard. Meer verschillen zou ik trouwens niet weten
Nou zijn er heel wat discussies over de kleuren van een eend (mijn mening: een eend is een eend, ongeacht de kleur) dus vroeg ik mij af of je nog fervente voorstanders/tegenstanders van een Club of een Special hebt. Heb je bewust voor een Club of Special gekozen?
Ikzelf zou eigenlijk altijd een Club willen vanwege het éénspakige stuur. Echter, een Special heeft weer een mooier (simpeler) dashboard. Meer verschillen zou ik trouwens niet weten
Laatst gewijzigd door Twécévé op vr 20 apr, 2007 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Veelvuldig poster
- Jeroen-citroen
- Moderator
Het maakt me niet zo veel uit. Het grote voordeel van de club vind ik het binnensluiter dak maar dat is snel genoeg op een special gezet. Nadeel van de club vind ik die chroomlijsten rond de regen gootjes want dat zijn mijns inziens roest veroorzakers.
Al met al het is net waar ik tegen aan loop/liep. bij mij is het een club geworden.
Al met al het is net waar ik tegen aan loop/liep. bij mij is het een club geworden.
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Veelvuldig poster
heb niet echt een voorkeur, maar de clubextra's zijn wel erg prettig, m'n eerste was een special met alle 'luxe' van een club, behalve het dashboard. 'nadeel' van een special vindt ik voornamelijk het buitensluiterdak en de bank (heb erg lange benen)
greetzzzzz
Rusty
greetzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb gestemd voor de club, ondanks het feit dat ik een special heb.
Ik wil echter niet de vierkante koplampen, voorstoelen, dikke achterbumper van de club,
maar wel de binnensluiting van het dak (heb ik nu ook op special), dashboard vind ook ook wel mooi, schuimrubber bekleed stuur lijkt me ook fijner. Chroomlijst op de dakgoot vind ik ook mooi, maar had wat mij betreft ook (nog) op de dorpel mogen zitten zoals in de jaren 70 het geval was.
Deurbekleding op club heeft niet echt meerwaarde voor me.
Ik wil echter niet de vierkante koplampen, voorstoelen, dikke achterbumper van de club,
maar wel de binnensluiting van het dak (heb ik nu ook op special), dashboard vind ook ook wel mooi, schuimrubber bekleed stuur lijkt me ook fijner. Chroomlijst op de dakgoot vind ik ook mooi, maar had wat mij betreft ook (nog) op de dorpel mogen zitten zoals in de jaren 70 het geval was.
Deurbekleding op club heeft niet echt meerwaarde voor me.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: