Gewoon rijdend maken en rijden! Zoals die geroest is, roesten ze alleen maar in Frankrijk(=Supermooi!

Succes met de papieren rommel. Fijn dat de rdw meewerkt, ik ken namelijk ook andere verhalen, ....

Rens
Mn broer vanavond aan de lijn gehad. Hij had nog tich vragen en ik heb hem aangeraden met jou, Martijn, contact op te nemen. Als er één besteleenden-kenner is.....CitroenAZU schreef:Superbak, en ja laat em asteblieft zoals ie is met de doorgeefluikjes in de bak enzo. Echt super. Ik denk ook niet dat er een carte grise bijhoort omdat de auto van de franse luchtmacht is geweest. (zie de unieke typeplaatjes op schutbord en motor)
Ik denk dat rijdend en remmend maken (apk proof) genoeg is om hem bij de RDW aan te bieden. In principe heb je een homologatieverklaring nodig die je bij Citroën NL kan opvragen (dhr. Molleman) Maar ik weet niet of Citroën NL over cijfers beschikt van ex-legervoertuigen.
Het 4255-cc blok zal er in blijven liggen. Vooralsnog is dat uiteraard goedkoper en het blijkt dat onderdelen voor een 3755-cc zo goed als niet meer te krijgen zijn.Yannick schreef:Het spreekt voor zich dat de band groter is maar volgens mij heb je niet al te veel keus in de 125/135x400-klasse.
En onderdelen, ja, Ebay.fr en Franse clubs aflopen.
Blijft het 425cc-blok er nu eigenlijk in of komt er een 375cc in?