Rondrit 2cv ten voordele van De Kindervriend

Foto's en nabesprekingen van meetings.
Manten
Eenmalige poster

Rondrit 2cv ten voordele van De Kindervriend

Bericht door Manten » wo 2 mei, 2007 01:16

Geachte,
Ik heb mij samen met een vriend ingeschreven voor de Touareg Trail editie 2007.
Wij hebben besloten om daaraan een goed doel te koppelen. Wij hebben daarbij gekozen voor De Kindervriend. Dit is een instelling voor retardieve kinderen tussen 3 en 15 jaar.
In samenspraak met deze instelling hebben we besloten geld in te zamelen om computers en software aan te schaffen om deze kinderen te kunnen laten communiceren met hun omgeving. Dit is 1 van de basisbehoeften, en aan de hand van deze computers kunnen veel frustraties bij deze kinderen vermeden worden.
De actie gaat van start op 12 mei met een persconferentie en aansluitend een rondrit met 2-pk'tjes. Hiervoor rekenen wij op uw medewerking. Het is de bedoeling dat wij voldoende 2cv's samen kunnen krijgen (te Aalbeke) om de kinderen van deze instelling mee te nemen op een korte rondrit. Deze rondrit is gratis. Het gaat hier om kinderen die permanent in de instelling verblijven. Op die manier willen wij hen een onvergetelijke dag bezorgen en de aandacht vestigen op onze actie. 's Avonds is er nog een BBQ ten voordele van De Kindervriend. De bijdragze voor de BBQ bedraagt 15 EUR per volwassene (kinderen à 7 EUR).
Wie kan op 12 mei 's namiddags aanwezig zijn voor de rondrit?
Wie wil eventueel deelnemen aan de BBQ?
Voor meer info kunt u terecht bij mij op 0476/31 32 83 of via e-mail: emmanuel@d-v.be
Alvast bedankt voor uw bereidwillige medewerking.
Later volgen er nog meer acties en wordt een website geopend ter ondersteuning van ons Touareg Trail avontuur en natuurlijk de daaraan verbonden actie voor De Kindervriend.

Plaats reactie