dit is die eend van DGB:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... d-2cv.html
had m bekeken, kostte toen 500 euro. kwam terplekke tot de conclusie dat het chassis zeer slecht was (stuurd nogal zwaar) en nu staat ie dus mét geknikt chassis... Dat houtnerf spul is echt als een gek erop geplakt, heel lelijk gedaan...
Interieur van je eend
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Ik heb voor de casper en hobbes eend verschillende interieurs...( je hebt toch ook werk / uitgaans / nette pak kleding???
Voor het gewone werk heb ik een stofje uit een 86 lavendelblauwe sloper.
Voor het kampeerwerk heb ik inverband met het uitklapbare 2 persoonsbed de stoeltjes wat aangepast. En 1 rugleuning verlengd ( mijn vaste bijrijder is wat langer) de achterbank blijft dan thuis.
en voor het nette werk heb ik 2 stoeltjes en een achterbank in de groene stof die erin hoort.
Het grijze vilt zit er nog in en ik heb in de deur een paar kaartvakken gemaakt.
Natuurlijk zit er een lekkere radio in!
Agent Oranje ( de dyane uit 72 / 75) heeft een bruin dashboard, heldere met bloemmotief groene vloerbedekking en ik ben nog op zoek naar een geschikte stof voor de bekleding van de stoeltjes en achterbank. Ze heeft nog wel het grijze vilt aan de bovenkant binnenin.
Voor het gewone werk heb ik een stofje uit een 86 lavendelblauwe sloper.
Voor het kampeerwerk heb ik inverband met het uitklapbare 2 persoonsbed de stoeltjes wat aangepast. En 1 rugleuning verlengd ( mijn vaste bijrijder is wat langer) de achterbank blijft dan thuis.
en voor het nette werk heb ik 2 stoeltjes en een achterbank in de groene stof die erin hoort.
Het grijze vilt zit er nog in en ik heb in de deur een paar kaartvakken gemaakt.
Natuurlijk zit er een lekkere radio in!
Agent Oranje ( de dyane uit 72 / 75) heeft een bruin dashboard, heldere met bloemmotief groene vloerbedekking en ik ben nog op zoek naar een geschikte stof voor de bekleding van de stoeltjes en achterbank. Ze heeft nog wel het grijze vilt aan de bovenkant binnenin.
met eendige groeten,