foto's citromobile
Hoi
Ik (een AX rijdster) was dit weekend op citromobile en ik moet zeggen dat ik tochwel enigzins 'verliefd' ben geworden op die eendjes. Nu zit het er voor mij nog even niet in vanwege geld maar ooit komt er wel een!
Vond dat groepje die op die schuine rand geparkeerd waren erg gaaf, vooral die ooit-blauwe-nu-geschuurde-mat-zwarte-met-surfplank Gaaf geluidje kwam daar ook uit!
Ik heb nog een paar fotos gemaakt, misschien maak ik er nog iemand blij mee:
Nog veel meer leuke gezien hoor, maar zaterdag geen fototoestel bij en zondag werd ie elke keer gejat :p, die 4x4's, turbo e.d. waren ook erg gaaf.
Ik (een AX rijdster) was dit weekend op citromobile en ik moet zeggen dat ik tochwel enigzins 'verliefd' ben geworden op die eendjes. Nu zit het er voor mij nog even niet in vanwege geld maar ooit komt er wel een!
Vond dat groepje die op die schuine rand geparkeerd waren erg gaaf, vooral die ooit-blauwe-nu-geschuurde-mat-zwarte-met-surfplank Gaaf geluidje kwam daar ook uit!
Ik heb nog een paar fotos gemaakt, misschien maak ik er nog iemand blij mee:
Nog veel meer leuke gezien hoor, maar zaterdag geen fototoestel bij en zondag werd ie elke keer gejat :p, die 4x4's, turbo e.d. waren ook erg gaaf.
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Leuk jongens om alle foto's te zien!!!!!!
Ben ik er toch een beetje bij geweest...
Volgend jaar ga ik vier dagen...!!!
Kan niet...ik wel....ga de dag er voor en de dag erna gewoon ook voor de poort liggen...
Ben ik er toch een beetje bij geweest...
Volgend jaar ga ik vier dagen...!!!
Kan niet...ik wel....ga de dag er voor en de dag erna gewoon ook voor de poort liggen...
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Dan laat 'k je alvast nog wat watertanden en popelen Maaikie!
veel meer hier: http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... ?start=120
Groeten, Wiebe
veel meer hier: http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... ?start=120
Groeten, Wiebe
Ami8 berline 1969 - GS club 1971
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik ben nog even aan het uploaden maar ze komen straks hier:
http://62.95.94.132/gallery/CitroMobile-2007
http://62.95.94.132/gallery/CitroMobile-2007
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Mooie foto's hoor. Ik heb er eigenlijk geen gemaakt. Liep ook veelal met Tomas aan de hand. Maar, leuk filmpje van mijn muziekje, es kijken of er op waggel wel een gemaakt kan worden van een muntje wat stuiterd op mijn dak, lol. Dan zit er weer een andere woofer en kist in.
Ik heb ook veel auto's niet gezien, volgende keer is Tomas wat ouder, loopt ook wat makkelijker rond dan, lol.
Greatnix Spookeend
Ik heb ook veel auto's niet gezien, volgende keer is Tomas wat ouder, loopt ook wat makkelijker rond dan, lol.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Zo, het was zaterdag weer een mooi dagje. Wel lamme pootjes aan het einde van de dag, maar dat hoort erbij. Kwam in de rij voor de ingang al bekenden tegen dus ben niet eens meer wezen kijken waar de luitjes van 2cv.nl stonden. Heb op een gegeven moment wel die rode en blauwe verbouwde eenden (waarvan in deze topic foto's staan) naar achteren zien rijden (maar gepimpte 2cv's is niet mijn smaak dus niet achteraan gegaan).
Heb nauwelijks foto's van de auto's etc. gemaakt omdat die toch van tich sites zijn af te plukken. De aanwinsten waar ik erg blij mee ben vanwege de prijs zijn:
Zag 2ehands vraagbaak voor laatste type eend liggen voor 20 euro. Eerst maar even verder gekeken. Kwam ik hem nieuw tegen voor 2 euro
Verder nog deze folders gekocht voor 3 euro per stuk. JA, OOK DIE MIDDELSTE!!
Bij de EEEC gratis wat jaargangen meegenomen
Verder nog ontbrekende citroexperts (1 euro per stuk), een paar gekocht die ik toch al bleek te hebben. Voor en achterbumper met rosetten. Twee achterkleppen waarvan 1 met dakarrek. Wat klein eendenspul, rubbertjes e.d. en het boek 'Citroen in Nederland'.
Had mn schoolbord-achterklep op mn eend gehangen met wat ludieke teksten erop. De keren dat ik naar mn eend liep zag ik mensen er foto's van maken. Vergeten zelf te doen dus maar even kijken of iemand een foto van mn eend op zn site heeft staan.
Ongetwijfeld hebben jullie binnen allemaal die totaal gerestaureerde SM gezien. Stonden heel wat mensen bij te kwijlen. Was een contrast met de stand van Blauw 2cv cars aan de andere kant van het gangpad. Tsjonge zeg, wat was die Bijou verkracht....
Heb nauwelijks foto's van de auto's etc. gemaakt omdat die toch van tich sites zijn af te plukken. De aanwinsten waar ik erg blij mee ben vanwege de prijs zijn:
Zag 2ehands vraagbaak voor laatste type eend liggen voor 20 euro. Eerst maar even verder gekeken. Kwam ik hem nieuw tegen voor 2 euro
Verder nog deze folders gekocht voor 3 euro per stuk. JA, OOK DIE MIDDELSTE!!
Bij de EEEC gratis wat jaargangen meegenomen
Verder nog ontbrekende citroexperts (1 euro per stuk), een paar gekocht die ik toch al bleek te hebben. Voor en achterbumper met rosetten. Twee achterkleppen waarvan 1 met dakarrek. Wat klein eendenspul, rubbertjes e.d. en het boek 'Citroen in Nederland'.
Had mn schoolbord-achterklep op mn eend gehangen met wat ludieke teksten erop. De keren dat ik naar mn eend liep zag ik mensen er foto's van maken. Vergeten zelf te doen dus maar even kijken of iemand een foto van mn eend op zn site heeft staan.
Ongetwijfeld hebben jullie binnen allemaal die totaal gerestaureerde SM gezien. Stonden heel wat mensen bij te kwijlen. Was een contrast met de stand van Blauw 2cv cars aan de andere kant van het gangpad. Tsjonge zeg, wat was die Bijou verkracht....
Inmiddels al gevonden!Twécévé schreef:[Had mn schoolbord-achterklep op mn eend gehangen met wat ludieke teksten erop. De keren dat ik naar mn eend liep zag ik mensen er foto's van maken. Vergeten zelf te doen dus maar even kijken of iemand een foto van mn eend op zn site heeft staan.
Kan iemand wat zeggen over onderstaand prototype? Ik weet dat er circa 3 zijn die nog wel eens op beurzen worden neergezet. Maar die 3 zijn in nieuwstaat. Opeens staat er een heel oud origineel prototype voor mn neus. kWist niet dat die bestond.
http://picasaweb.google.nl/robenmanon/C ... 4980990770
Stond een bord bij met waar ze deze vandaan getrokken hebben.
Ik heb het niet gelezen, maar hij is van de E.E.E.C. En zag dat ze er een gat voor in een dak van een schuur hebben moete nzagen.
Wie heeft er een foto gemaakt van de tekst?
Ik heb het niet gelezen, maar hij is van de E.E.E.C. En zag dat ze er een gat voor in een dak van een schuur hebben moete nzagen.
Wie heeft er een foto gemaakt van de tekst?
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Contacteer:
Er zijn 2 gerestaureerde prototypes (beide groen) en 3 ongerestaureerde.
De 3 hebben al eens op citromobile gestaan en komen uit een of ander michelin gebouw. Ze zijn eigendom van Citroen (conservatoire) en worden uitgeleend aan clubs of evenementen.
De 3 hebben al eens op citromobile gestaan en komen uit een of ander michelin gebouw. Ze zijn eigendom van Citroen (conservatoire) en worden uitgeleend aan clubs of evenementen.
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
alle bezinemodellen? zijn er dan ook originele a-typen op andere brandstoffen? 2cv op kerosine(dan kan je eend ook vliegen)? Dyane op petrolium, Ami op waterstof? Mehari Diesel?Twécévé schreef:
ik heb er, buiten ombouw naar gas, nog nooit van gehoord....
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ach joh, dat is gewoon de standaard opmaak van Olyslager, even het plaatje, jaartallen en automerk veranderen en je hebt weer een voorkantje.
Wat die prototypes betreft: zou de eend zo op de markt zijn gebracht als WO2 niet was uitgebroken? De 2cv zoals die na de oorlog gepresenteerd werd was gelukkig heel wat mooier.
Of was dit puur een prototype voor de techniek? volgens mij niet.
Wat die prototypes betreft: zou de eend zo op de markt zijn gebracht als WO2 niet was uitgebroken? De 2cv zoals die na de oorlog gepresenteerd werd was gelukkig heel wat mooier.
Of was dit puur een prototype voor de techniek? volgens mij niet.
Laatst gewijzigd door Twécévé op ma 7 mei, 2007 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.