waggel
- André Post
- Heavy user
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
Malle Babbe schreef:Maar jouw bericht is niet volledig:
KNIP
Maw het is net wat je wilt lezen!!!
Klopt, klopt, scherp.... Ik wilde echter vrijdag tm zaterdagochtend gaan en uit mijn gedeeltelijke bericht kwam naar voren dat het tot begin van de middag klote zou zijn. Betekent dat je dus pas na begin van de middag kan gaan rijden en er pas halverwege middag aankomt. Vervolgens staat ook in jouw bericht dat het 's avonds weer gaat regenen....
BRRRR....
Veel plezier allemaal. Ik kom een volgend treffen eens die kant op.
Groeten,
Bram
- André Post
- Heavy user
Gistermorgen ben ik er 'sochtends heen gereden, en 'savonds weer terug.
In de morgen regende het nog, de verdere dag is het droog geweest.
De hele dag het terrein rondgelopen en een boel gekletst met allemaal bekenden.
In de morgen regende het nog, de verdere dag is het droog geweest.
De hele dag het terrein rondgelopen en een boel gekletst met allemaal bekenden.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Wij zijn zaterdagmorgen vertrokken naar Hilvarenbeek en het was meer dan de moeite. Al bij al terplekke maar weinig regen gehad!
Meer foto's hier: http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... ?start=all
Groeten, Wiebe
Meer foto's hier: http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... ?start=all
Groeten, Wiebe
Laatst gewijzigd door Wiebe op zo 13 mei, 2007 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ami8 berline 1969 - GS club 1971
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Wat een heerlijk weekendje zeg.
Ondanks het slechte weer toch nog behoorlijk wat mensen die het kamperen gewoon wel leuk vinden ook al is het geen 30 graden, lol.
We waren er woensdag al, en dat hebben we helaas moeten bekopen met een kapot gewaaide luifel van de klapkar. Tja, kan gebeuren, hoop verwrongen stokken en vasthou lussen allemaal stuk. Gelukkig alleen van de luifel, en de stokken zijn gelukkig niet door het dak van de rest van de tent gegaan.
Beetje regen gehad, lol, maar dat wisten we van tevoren.
De decibellen contest was leuk, vond ik, wat weinig deelnemers, maar hopelijk volgend jaar meer............................
Mijn woofer heeft wel zo erg op de donder gehad dat ie gemaakt moet worden, d'r zit een gat in, hahahaha, toch wat te ver gegaan. Ik heb nog meer liggen dus niet echt een ramp. En kan voor weinig weer gemaakt worden als ik wil, en dat is de woofer nog wel waard.
De BBQ was echt weer super. Vanaf de zaterdagochtend tot zondag middag een uur of 1 is het eigenlijk droog geweest. Dus, droge bbq, droge nacht en tenten droog weer ingepakt. Kon niet beter.
Allemaal bedankt voor het lachen en tot in friesland
Ow ja, Tomas is net op de snelweg in slaap gevallen, en pas bij thuiskomst wakker geworden. En dat terwijl de radio aan stond en het raam open was en de eend toch wel lawaaig is.
Greantix Spookeend
Ondanks het slechte weer toch nog behoorlijk wat mensen die het kamperen gewoon wel leuk vinden ook al is het geen 30 graden, lol.
We waren er woensdag al, en dat hebben we helaas moeten bekopen met een kapot gewaaide luifel van de klapkar. Tja, kan gebeuren, hoop verwrongen stokken en vasthou lussen allemaal stuk. Gelukkig alleen van de luifel, en de stokken zijn gelukkig niet door het dak van de rest van de tent gegaan.
Beetje regen gehad, lol, maar dat wisten we van tevoren.
De decibellen contest was leuk, vond ik, wat weinig deelnemers, maar hopelijk volgend jaar meer............................
Mijn woofer heeft wel zo erg op de donder gehad dat ie gemaakt moet worden, d'r zit een gat in, hahahaha, toch wat te ver gegaan. Ik heb nog meer liggen dus niet echt een ramp. En kan voor weinig weer gemaakt worden als ik wil, en dat is de woofer nog wel waard.
De BBQ was echt weer super. Vanaf de zaterdagochtend tot zondag middag een uur of 1 is het eigenlijk droog geweest. Dus, droge bbq, droge nacht en tenten droog weer ingepakt. Kon niet beter.
Allemaal bedankt voor het lachen en tot in friesland
Ow ja, Tomas is net op de snelweg in slaap gevallen, en pas bij thuiskomst wakker geworden. En dat terwijl de radio aan stond en het raam open was en de eend toch wel lawaaig is.
Greantix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Waggel was stoer!
was de eerste keer dat ik er was en heb het goed naar
m'n zin gehad..
Veel mensen, veel Citroen-etjes
In de kantine op zaterdag een goede band..
Naar omstandigheden best goed weer..
Met andere woorden, een leuke meeting!
Volgend jaar weer!!!
was de eerste keer dat ik er was en heb het goed naar
m'n zin gehad..
Veel mensen, veel Citroen-etjes
In de kantine op zaterdag een goede band..
Naar omstandigheden best goed weer..
Met andere woorden, een leuke meeting!
Volgend jaar weer!!!
Laatst gewijzigd door Basss op zo 13 mei, 2007 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
leuk leuk!!
Waggel was weer erg leuk..........
Heerlijk vanaf vrijdag geweest en net thuisgekomen!
Heerlijk vanaf vrijdag geweest en net thuisgekomen!
Mijn eend een auto?? NEE!! Mijn hobbie.....
Rode 2cv6 Club '87
Rode 2cv6 Club '87
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
Zoo ook al weer tijdje terug ook nog ff langs de bijde moeders geweest!
Mijn mening: Het was weer een erg gezellige meeting, wel een paar buitjes maar op de juiste momenten goed mooi en droog weer!
De klapkar van ons heeft ut wel weer overleeft maar ut bleek na open klappen dat ie wel wat schimmeltjes had opgelopen na het heventreffen vorrig jaar!(was de laatste keer dat ie open was)
De BBQ was ook zeer geslaagd, goed weer, zeer goed eten, lekker gezellig en veel mensen.
Mijn mening: Het was weer een erg gezellige meeting, wel een paar buitjes maar op de juiste momenten goed mooi en droog weer!
De klapkar van ons heeft ut wel weer overleeft maar ut bleek na open klappen dat ie wel wat schimmeltjes had opgelopen na het heventreffen vorrig jaar!(was de laatste keer dat ie open was)
De BBQ was ook zeer geslaagd, goed weer, zeer goed eten, lekker gezellig en veel mensen.
2cv Vert Bambou '79