Citromobile
- bartje2212
- Regelmatige poster
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Heb je nog een sticker kunnen krijgen?Punky schreef:Kom dan even langs de stand van Mehariche (bij Bibip II) en je hebt stickers.flashnr1 schreef:ik ben er zondag zaterdag is het vrouwtje jarigPunky schreef: Zoek me ff op en je hebt er een. Ik ben er zaterdag en zondag. Welke dag ben jij er?
Ik heb je namelijk niet meer gezien afgelopen zondag?
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Deze?inmijneendje schreef:Als het een witte Clio 1.8 16v uit 1991 was geweest had ik hem wel herkendPunky schreef:Wel erg dat je een Clio niet herkent Eric, gezien jouw auto-verleden.
De tekst die erbij staat is helemaal leuk!!!
Ja en dan de Clio 1.8 16v er is geen leukere auto om mee te rijden. Jammer dat die weg is.
Bron
PuNk RoCK LosEr
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Flashnr1 was er zondag toen stonden de andere eenden niet tegenover MB.Transat schreef:Da's jammer zeg! Naast en tegenover MB's eend stonden zo'n beetje alle andere forummers geparkeerd. Herkansing op Waggel?flashnr1 schreef:heb jullie niet gevonden
dat is ook de reden dat Flash alleen MB en onze AK heeft gezien, aangezien Punky met de M@g@n@ was.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Er stond ook nog ergens een blauwe megane met een sticker van een eend op de achterruit geplakt. En zoals ik al schreef ik stond de hele dag achter dezelfde stand.flashnr1 schreef:ik heb die tent 3x rondgezworven en buiten ook 2x een rondje gemaakt maar heb jullie niet gevonden wel de rode malle babbe eend en een 2cv.nl besteleend maar helaas nog geen sticker maar die komt er vanzelf een keertje
Volgende keer beter dan maar.
PuNk RoCK LosEr
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Was er wel iemand dan?
Ik reed zaterdag de 5e met de bus (zo'n grote waar je een kaartje in moet stempelen ...) naar Utrecht CS via de tweede rotonde voor de Veemarkt en spotte NUL Citroens om 10.00 uur!!!!
Ik snapte er niks van en verkeerde in Italie nog in shock.
Ik reed zaterdag de 5e met de bus (zo'n grote waar je een kaartje in moet stempelen ...) naar Utrecht CS via de tweede rotonde voor de Veemarkt en spotte NUL Citroens om 10.00 uur!!!!
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
???????????????????? Rijd jij met je ogen dicht dan??????????????????hanzzl schreef:Was er wel iemand dan?
Wij stonden of nog net in de rij voor de ingang of we stonden al op het best drukke parkeerterrein........
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com