foto's kilometerteller
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik zeg, gewoon lollig hard gaan!! das de fun!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
De foto's zijn de fun! Het maakt verder geen zak uit hoeveel echte km's het zijn, gaat er gewoon om dat je knalhard gaat en je metertje zoveelmogelijk naar rechts krijgtHeiko schreef:Jongens, dat wordt toch appels met peren vergelijken? Al die km-tellers geven toch wat anders aan?
Als je het een beetje reel wilt houden, laat dan allemaal ff je speedometer (zo heet dat ding officieel) eiken.
En dan: een hand aan het stuur, een hand an de camera!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
Dan stel ik voor om het tegengestelde te gaan doen van ijken:Rollo schreef:De foto's zijn de fun! Het maakt verder geen zak uit hoeveel echte km's het zijn, gaat er gewoon om dat je knalhard gaat en je metertje zoveelmogelijk naar rechts krijgtHeiko schreef:Jongens, dat wordt toch appels met peren vergelijken? Al die km-tellers geven toch wat anders aan?
Als je het een beetje reel wilt houden, laat dan allemaal ff je speedometer (zo heet dat ding officieel) eiken.
En dan: een hand aan het stuur, een hand an de camera!
pimp/fles/dope/prepareer/belazer je km-teller als je kan en laat zien dat je 150km/h hebt gereden!
(wat een onzin, maar als het toch alleen maar gaat om de schijn...)
-
- Veelvuldig poster
mag ik je verwijzen naar de 3de pagina van dit topic? volgens mij had rollo er ook al eentje aangepast, maar die foto doet het niet meer...Heiko schreef: Dan stel ik voor om het tegengestelde te gaan doen van ijken:
pimp/fles/dope/prepareer/belazer je km-teller als je kan en laat zien dat je 150km/h hebt gereden!
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
deze bedoel je:OnsEendje2 schreef:mag ik je verwijzen naar de 3de pagina van dit topic? volgens mij had rollo er ook al eentje aangepast, maar die foto doet het niet meer...Heiko schreef: Dan stel ik voor om het tegengestelde te gaan doen van ijken:
@ heiko, je HOEFT niet naar dit topic te kijken hoor!
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Moderator
Oh man! Heb jij echt 2200 gereden, of wijkt je teller wat af? Dat heb je soms heb ik gehoord.
Ik kom altijd maar tot de 1900.. En dan moet ik echt wind, regen en zon in de rug hebben, liefst nog een beetje bergaf..
Ik kom altijd maar tot de 1900.. En dan moet ik echt wind, regen en zon in de rug hebben, liefst nog een beetje bergaf..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
Dit was met wind tegen!the Nosepicker schreef:Oh man! Heb jij echt 2200 gereden, of wijkt je teller wat af? Dat heb je soms heb ik gehoord.
Met wind mee trek ik hem net tot de 2280 km p/uur
Maar dat is dan officieus he.....
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com