Bericht
door Spookeend » di 15 mei, 2007 15:00
Je kunt op je filter je tweet zo laag laten spelen? dan moet de tweeter het kunnen, ze horen bij elkaar??
Ik zou het zelf iets hoger doen, idd tussen de 3000 / 35000. Maar dat is gewoon een kwestie van instellen en proberen. Als je op je amp de instelling voor de "grof" afstelling goed hebt, kun je in het filter van de compo gaan fine tunen (mits dat filter die mogelijkheden verder heeft natuurlijk)
Waarom je dit zou willen weet ik niet, je gaat met een midrange spelen, dus je tweet hoeft niet zo laag toch?
Voordeel is wel dat als je het zo doet, je idd met gemak die 13 cm kicks onder de stoel kan plaatsen, die mids trekken de kick wel naar voren.
Mijn 2e accu wordt bijgeladen door de dynamo, gereviseerde visa dynamo, 45 ampere. Werkt goed hoor. Ik speel momenteel zelfs maar met 1 accu (wel een beest hoor) Maar ik zou je voeding meteen goed aanpakken. Dus een betere accu is een goed begin. Over het bijladen, dat valt erg mee, zo vaak speel je niet al rijdend op vol vermogen. Mijn install trekt met pieken 120 ampere. Is gezekerd op 100 ampere. De zekering is er nog niet uitgegaan, dus dat zit vooralsnog goed. Ik speel dan ook nu met een Class D monoblock.
Je install gaat echt al serieus hard als je continu 45 ampere trekt. Dus, dan laadt je dynamo dus continu op vol vermogen. Dat kan ie prima aan. Maar dat gaat echt niet vaak gebeuren hoor, en dan nog, op het moment dat je geen vermogen meer vraagt van je accu, wordt als nog weer bijgeladen (mits je rijdt he, lol)
Ik heb evt nog wel een en ander aan ampjes liggen. Ik weet niet wat je zoekt?
Ik ben geen handelaar ofzo, maar loop wel eens ergens tegenaan, dus hou ik ook wel es weer wat over, lol.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed