ff voorstellen
ff voorstellen
Hello, ik ben Niels, een nieuw lid hier. Ik ben 15 jaar en wil over 3 jaartjes zeker een eend kopen. Ik heb voor het eerst kennis gemaakt met deze auto's door mijn favoriete neef (die ondertussen 2 eenden heeft en een mehari).
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
Welkom! Ik kan je wel vertellen dat het drie zware jaren worden tot je een eend hebt
Ik werd 2 maanden ofzo voor ik een eend had lid, en dat vond ik lang genoeg gewacht
Ik werd 2 maanden ofzo voor ik een eend had lid, en dat vond ik lang genoeg gewacht
Groene 2cv6 Club 18 november '81
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
Twécévé schreef:Van harte welkom hier! Ennuh, niet dezelfde fout maken als Frank hier hoor *
* die was namelijk ook nog geen 18, postte zich helemaal suf hier. Nu is tie 18, heeft sinds kort een rijbewijs, een eend, maar je ziet hem hier bijna nooit meer Teveel andere """hobby's ""
Dat ben ik dus ..
Frank, die vanavond een bandhok heeft geregeld en net een nieuw drumstel heeft aangeschaft...
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Moderator