Restauratie HK-17-PL (foto's P5)
- Voge
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Sinds ik heel CM heb afgezocht naar goede deuren en ze ook daar niet ben tegen gekomen ben ik nu allerlei hulplijnen aan het inschakelen.
Ik ben dus op zoek naar 4 redelijk roestvrije deuren voor mijn 2cv6, de kleur maakt me niet zoveel uit omdat ik 't spul toch laat spuiten. Een roestvrij achterklepje is ook wel leuk trouwens!
Heeft iemand nog iets liggen??
Dank U!
Ik ben dus op zoek naar 4 redelijk roestvrije deuren voor mijn 2cv6, de kleur maakt me niet zoveel uit omdat ik 't spul toch laat spuiten. Een roestvrij achterklepje is ook wel leuk trouwens!
Heeft iemand nog iets liggen??
Dank U!
2cv6 club (tijdelijk buiten gebruik) 1982 - Xantia 1.9TD Tentation 1997
-
- Veelvuldig poster
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb hier nog een roestvrije rechterachterdeur staan die ik niet gebruik!De deur is al geschuurd!
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
- Voge
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Zo, jullie waren natuurlijk al druk bezig om jezelf zorgen te maken maar er is vandaag weer eens wat aan de eend gebeurd hoor!!
Kort gezegd heb 'k vandaag de motor weer teruggezet en alles wat daarbij hoort vastgezet. Verder heb ik nog nieuwe kantelmesjes gemonteerd en de oude weggegooid. De remklauwen zitten nog niet goed vast, eerst alles eens schoonmaken enz.
Daarna was de tijd op, moest nog een Renault Megane van een vriend een beurtje geven.
Volgende week ga ik mijn afbijtmiddel eens testen op een deur die ik toch niet meer gebruik en de koets verder strippen. Ook wordt het tijd om een afspraak bij de spuiter te gaan maken...
Kort gezegd heb 'k vandaag de motor weer teruggezet en alles wat daarbij hoort vastgezet. Verder heb ik nog nieuwe kantelmesjes gemonteerd en de oude weggegooid. De remklauwen zitten nog niet goed vast, eerst alles eens schoonmaken enz.
Daarna was de tijd op, moest nog een Renault Megane van een vriend een beurtje geven.
Volgende week ga ik mijn afbijtmiddel eens testen op een deur die ik toch niet meer gebruik en de koets verder strippen. Ook wordt het tijd om een afspraak bij de spuiter te gaan maken...
Dat is een zeldzaamheid 4 goede. Ik had mazzel dat ik een partijtje op kon kopen waarvan de rest voor een Burton is gebruikt. Zaten perfecte deurtjes bij!
Maar voor een andere eend zocht ik eens een LA deurtje.... erg moeilijk!
Gelukkig worden ze nieuw gemaakt door club cassis. Met bijhorend prijskaartje...
Maar voor een andere eend zocht ik eens een LA deurtje.... erg moeilijk!
Gelukkig worden ze nieuw gemaakt door club cassis. Met bijhorend prijskaartje...
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Veelvuldig poster
- Voge
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Heel lief dat jullie zo bezorgd zijn over mijn deurtjes hoor, maar ik zal mezelf toch even moeten quotenVoge schreef:Ik heb vier redelijk goede kunnen vinden gelukkig! Heb nu in totaal 9 deuren staan, waarvan er 3 erg rot zijn... Ga volgende week maar eens wat onderdelen uitzoeken denk ik, 't is een beetje een rotzooi rond mijn eend...
als ik tijd heb ga ik a.s. zaterdag aan de hobby met afbijtmiddel, eens kijken hoe dat werkt.. (heb nog wel wat oud blik staan..)
Als dat allemaal goed werkt maar eens een afspraak bij de spuiter maken.