foto's kilometerteller
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Regelmatige poster
- Jeroen-citroen
- Moderator
- bartje2212
- Regelmatige poster
Zo hier is al een tijdje niks meer gepost... Nou vond ik vandaag foto's op m'n mobiel die ik van de zomer genomen heb.
Met acadiane versnellingsbak, zie links onderin een klein stukje toerenteller. Ca 5800 rpm
Inmiddels is de bak bij Thomaaas belandt, ben benieuwd wat hij eruit haalt.
Met acadiane versnellingsbak, zie links onderin een klein stukje toerenteller. Ca 5800 rpm
Inmiddels is de bak bij Thomaaas belandt, ben benieuwd wat hij eruit haalt.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Afgelopen zomer nam ik in de Acadiane deze foto op
de rit tussen Umeå en Borlänge in Zweden:
De snelheid is niet zo spannend, maar de km-stand vond ik wel grappig.
Groet van
Jesper
de rit tussen Umeå en Borlänge in Zweden:
De snelheid is niet zo spannend, maar de km-stand vond ik wel grappig.
Groet van
Jesper
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
-
- Heavy user
Hahahahaha ik moest net vandaag aan dit topic denken!!! Mn kilometerstand stond op 97 000 en k vond t zo mooi!!!!! Helaas geen foto van gemaakt.
@Roel, wat heb jij n mooie km teller! niet vaak zo'n blauwe gezien. Je aca bak heb k ook al een en ander uitweten te halen, op de tomtom ging ik een keer 136 [geloof ik, misschien was het 134 of 138, een even getal iig]
Maar daarvoor moet je zo'n ding niet nemen, het is gewoon relaxed dat je tot 110 redelijk nomaal kunt praten en bij 100 echt gewoon normaal kunt praten, elkaar verstaan. Ook hoef je tijdens inhalen niet te schreeuwe, dat rijdt echt relaxeter. 100 op de snelweg voelt een stuk beter dan 90
@Roel, wat heb jij n mooie km teller! niet vaak zo'n blauwe gezien. Je aca bak heb k ook al een en ander uitweten te halen, op de tomtom ging ik een keer 136 [geloof ik, misschien was het 134 of 138, een even getal iig]
Maar daarvoor moet je zo'n ding niet nemen, het is gewoon relaxed dat je tot 110 redelijk nomaal kunt praten en bij 100 echt gewoon normaal kunt praten, elkaar verstaan. Ook hoef je tijdens inhalen niet te schreeuwe, dat rijdt echt relaxeter. 100 op de snelweg voelt een stuk beter dan 90
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Heavy user
heb jij een 4tje? anders vind ik dit wel erg magertjes hoor. of heb je dan een ander als am2 blok?Michiel van Ginkel schreef:fotootjes van afgelopen zomer op de duitse autosnelweg. Dit was met voor twee michelin 145xzx15 banden, dus in feite reed ik iets harder. Maar het is ook wel de absolute top van mijn dyane.
douwe
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
nop, een 6, origineel AM2 blok.
De versnellingsbak is wel vervangen,
en dat zou een 2cv-bak kunnen zijn. Hoewel het nummer op het deksel wel een dyanebak blijkt.
de reden dat het blokje niet zoveel fut heeft komt volgensmij doordat hij nooit harder dan 90 heeft gereden in Frankrijk. maarja, na 4 jaar nederland mag hij toch wel zijn ingereden?
De versnellingsbak is wel vervangen,
en dat zou een 2cv-bak kunnen zijn. Hoewel het nummer op het deksel wel een dyanebak blijkt.
de reden dat het blokje niet zoveel fut heeft komt volgensmij doordat hij nooit harder dan 90 heeft gereden in Frankrijk. maarja, na 4 jaar nederland mag hij toch wel zijn ingereden?
-
- Heavy user
Jsus heeft ie blokjes over ofzoYannick schreef:Toch leuk, van 29999 naar 30000
Deze is niet van mij, maar van Alain. Een Fransman met de Dyane als passie. Hier jaagt hij zijn '67 bleu weekend met origineel 425cc-blok voorbij de 120 (op de teller) bergaf en wind mee. Toch wel lollig, dacht ik
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break