Restauratie van de backfire eend
-
- Regelmatige poster
-
- Addicted user
- Contacteer:
Hey Leuk Inezz, ja het gaat stilletjes aan weer verder, van de week weer begonnen met scheuren van de deurtjes en natuurlijk tussendoor een beetje verder gegaan met voorbank en weer de nodige spullen in de bestelling. Oh en op zoek naar een betaalbare spuiter, je zou zeggen dat het met de crisis wat betaalbaarder zou moeten worden 

- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
hee backfire,
goed bezig met je bankie enz...ik heb gister m'n bank erin gezet...en die zit dus echt bar slecht..oeps...
maar ff een vraagje waar heb jij die vloermat ding vandaan??? ik had nl van die rubber matten maar ben ze kwijt...dus ik moet eigenlijk ff snel wat anders.....
ga je nog naar tsjechie??
groetjes
goed bezig met je bankie enz...ik heb gister m'n bank erin gezet...en die zit dus echt bar slecht..oeps...
maar ff een vraagje waar heb jij die vloermat ding vandaan??? ik had nl van die rubber matten maar ben ze kwijt...dus ik moet eigenlijk ff snel wat anders.....
ga je nog naar tsjechie??
groetjes
Eendje uit '70
I LUV EEND RIJDEN!
I LUV EEND RIJDEN!
-
- Addicted user
- Contacteer:
Heb geen eend om naar tsjechië te gaan, helaas, is al de zoveelste wereldmeeting die ik ga missen 
Matje heb ik bij matten-online vandaan, was een aanbieding. helaas is de actie nu voorbij, voordeel is nu wel dat je bijvoorbeeld een zwarte mat kunt bestellen met blauwe rand. En je hebt hem binnen 3 dagen ongeveer in huis.
PS Inez, bankie toevallig oude rubbers?

Matje heb ik bij matten-online vandaan, was een aanbieding. helaas is de actie nu voorbij, voordeel is nu wel dat je bijvoorbeeld een zwarte mat kunt bestellen met blauwe rand. En je hebt hem binnen 3 dagen ongeveer in huis.
PS Inez, bankie toevallig oude rubbers?
-
- Veelvuldig poster
ik dacht inderdaad rubbers aan je framebackfire schreef:Als je bedoelt bij het vastzetten van de bankbekleding aan die rubbers dan ja, als je bedoelt om de zwarte rubbers aan je frame te haken, dan nee.
ps heten varkensoortjes, hoe toepasselijk

2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!