Mat Zwarte Dyane Super
-
- Regelmatige poster
schuim op de stoelen gemaakt.
nog x het voorruit frame wat verder afgemaakt.
nog een gsa 1300 eco motor opgehaald, deze komt meteen in de wagen na een nieuwe distributie en een grote beurt.
nog wat fotos van het chassis. wat nu zo goed als klaar is voor alles. alleen nog de electra kabels voor de accu achterin.
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
ze zijn samen gevoegd, het is een 1300 eco motor aan een ami super 4 bak. op een ami super chassis. eindelijk weer een flinke stap voorruit.
alleen een vraag, de motor lijkt nogal scheef naar achter te liggen, kan dit kloppen? of heeft dit slechte gevolgen ?
de motor staat voor op ami super motor steunen, en achter hangt de bak gewoon in het montage punt op het chassis
-
- Regelmatige poster
bedankt!!
vanavond ga ik eerst maar is even opruimen en dergelijken,
komende week de koets nog maar wat pas maken tot de buizen voor de uitlaat binnen zijn. die ga ik namelijk ook zelf maken. ook ga ik nog iets leuks ermee doen.
http://www.youtube.com/watch?v=QJ-t094ow-g
bekijk het filmpje maar en veel meer kan ik er niet over vertellen.
het gaat wel zelf gemaakt worden want de sets die te koop zijn vind ik veelste duur.
verder kan ik nu ook het schutbord gaan maken, wat een aangepaste variant gaat worden voor meer ruimte binnen.
verder zijn tips of commentaar altijd welkom!
vanavond ga ik eerst maar is even opruimen en dergelijken,
komende week de koets nog maar wat pas maken tot de buizen voor de uitlaat binnen zijn. die ga ik namelijk ook zelf maken. ook ga ik nog iets leuks ermee doen.
http://www.youtube.com/watch?v=QJ-t094ow-g
bekijk het filmpje maar en veel meer kan ik er niet over vertellen.
het gaat wel zelf gemaakt worden want de sets die te koop zijn vind ik veelste duur.
verder kan ik nu ook het schutbord gaan maken, wat een aangepaste variant gaat worden voor meer ruimte binnen.
verder zijn tips of commentaar altijd welkom!
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
haha zo kan je het noemen ja, het is een elect. bedienbare klep, zodat ik voor alle dempers [ dus al ergens onder de voordeuren] een vertakking heb in de uitlaat met klep dicht, gaan de uitlaat gassen door het systeem enzo een stuk stiller. maar met die klep open gaan de uitlaat gassen er voor al uit, omdat dat dan de weg van de minste weerstand is.marcopr schreef:Hoi wil je me uitleggen wat dit ding nu doet, maak je er een activeerbare soort blèrpijp van?
maar ook is het mogelijk om de kleppen een klein stukje open te zetten, of halve wegen, ect.
zo kan ik toch een herrie maken, als het gewenst is. en voor lange afstanden of voor als ik gewoon rustig wil rijden staat de klep gewoon dicht.
de prijs van zo'n klep zit normaal rond de 280 euro, maarja, het is veel leuker om die zelf te maken natuurlijk.en ookwel goedkoper. en als ik eenmaal een progamma heb kan ik er zo nog meer maken =]
hopelijk is het beetje duidelijk
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster