toch maar hier ook een bouw verslag bij houden, op snail heb ik ook klein verslag maar hier is het wat makkelijker om te discusieren over problemen die ik tegen kom en andere dingen.
ik heb als eerste al het plaatwerk gelast en redelijk geschuurd / plamuurd en daarna met speciale rust proof verf mat zwart gespoten.

zo ziet hij er op het moment uit, zo ben ik ook naar de wereld meeting gegaan, alleen op de terug weg gaf de versnellings bak de geest. ik was al van plan een andere motor en bak in te bouwen maar nu zit er wat meer druk achter.
dus maar opzoek gegaan naar een andere motor en bak, ik was al langer van plan iets anders als orgineel erin te bouwen, uit eindelijk de motor opgehaald en al begonnen met het reviseren ervan.

het betreft een gsa 1300 eco motorblok en een 5 bak.
over een paar jaar ga ik de motor ombouwen naar 1600cc misschien, nu voldoet dit meer dan genoeg.
er zit ook al een custom dashboard in. die is nu tevens te koop aangeizen ik nu een andere teller set heb gekocht.

dat is het nu straks komen al deze tellers en ventilatie gevallen erin.

ik ben nog opzoek naar die zwarte ronde ventilatie gevallen dus als je er weet laat het aub weten.
er zijn nog genoeg plannen, ik heb een dyane koets gekocht uit 72 zonder 3e achteruit die ga ik helemaal inorde maken en een cm of 6 channelen.
ook zijn 170% uprated / lowerd springs besteld en ga ik de voorste draagarmen aanpassen.
achter komen 185 brede banden en voor 145
ook wil ik wel een redelijk geluid erin hebben, alleen wil daar geen duizende euro's aan uit gaan geven.
ik heb een redelijke werkplaats terbeschikking en ook een aantal cnc machines voor het maken van alle custom parts.

al met al nogal wat werk te doen dus, 1 december is het doel om klaar te zijn, ook omdat dan de hy van mijn vader uit elkaar moet om al het plaatwerk te vervangen.
dus als je ooit zin hebt om te helpen, er staat altijd wel wat bier in de koelkast in de kantine:

ik zal regelmatig het bij proberen te houden, en hulp/tips/ideeen zijn altijd welkom!!
gr joey