big bore of niet??
-
- Regelmatige poster
kom nou je hebt avo's straks.
kun je hondert over die bultjes bij jullie..

kun je hondert over die bultjes bij jullie..

NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
zo nu bijna 300 km gereden wat rijd dat toch lekker! alleeen weer elende met die klote pakkingen van dat ene bedrijf. weer er uit geknalt. dus toch maar weer over op het oude vertrouwde setje van bcc die zijn namelijk van een soort grafiet papier gemaakt en die verbrande niet!!!
maarja als je een pakkingsset koopt en ze zitten er in wil je ze toch gebruiken!
maar nu heb ik er dus wel van geleerd en zal ik altijd die fijne kwaliteit willen.
en ja koppen heb ik natuurlijk gelijnt.
gelukkig is het niet een hele grote klus!
maarja als je een pakkingsset koopt en ze zitten er in wil je ze toch gebruiken!
maar nu heb ik er dus wel van geleerd en zal ik altijd die fijne kwaliteit willen.
en ja koppen heb ik natuurlijk gelijnt.
gelukkig is het niet een hele grote klus!
geeen geluk!
gisteren de ven losgelopen door grote steen die er in geslagen is grill kapot en motertje heel heet geworden! op de snleweg in eens heel erg gepingel en een hoop rook!!!
rustig een stoplaats gezocht!!!
geen geluk dus en weer een uur of 4 werk!!\
en weer een zet zuigers en cilinders naar zijn grootje
ben er nu wel klaar mee! bouw mijn andere blok in en blijf daar lekker mee rijden.
gisteren de ven losgelopen door grote steen die er in geslagen is grill kapot en motertje heel heet geworden! op de snleweg in eens heel erg gepingel en een hoop rook!!!
rustig een stoplaats gezocht!!!
geen geluk dus en weer een uur of 4 werk!!\
en weer een zet zuigers en cilinders naar zijn grootje
ben er nu wel klaar mee! bouw mijn andere blok in en blijf daar lekker mee rijden.
Laatst gewijzigd door Ramon op vr 23 nov, 2007 18:30, 2 keer totaal gewijzigd.
hallo
ik zoek een setje cilinders met een kleinere slag en grotere boring zodat mijn maximum toerental omhoog gaat en ik dus meer vermogen heb
(vandaar dat ik het even vroeg)
ik wil het blok zelf bouwen zodat het helemaal is zoals ik wil, snelle nokkenas licher klepbedieningsmechanisme, andere oliekoeler en vooral injectie
verder bouw ik het blok zelf wel, doe voor iets autotechnologie aan de hogeschool ;p en ik wil namelijk het plezier van het zelf bouwen er is niets zaliger als met iets rijden dat je zelf gebouwd hebt!
mvg
Bert
ik zoek een setje cilinders met een kleinere slag en grotere boring zodat mijn maximum toerental omhoog gaat en ik dus meer vermogen heb

ik wil het blok zelf bouwen zodat het helemaal is zoals ik wil, snelle nokkenas licher klepbedieningsmechanisme, andere oliekoeler en vooral injectie

verder bouw ik het blok zelf wel, doe voor iets autotechnologie aan de hogeschool ;p en ik wil namelijk het plezier van het zelf bouwen er is niets zaliger als met iets rijden dat je zelf gebouwd hebt!
mvg
Bert
-
- Veelvuldig poster
slag kun je niet vergroten of verkleinen, tenzij je je krukas vervangt voor een met eenkortere afstand tussen het hart en het hart van je bigend!!!BW schreef:hallo
ik zoek een setje cilinders met een kleinere slag en grotere boring zodat mijn maximum toerental omhoog gaat en ik dus meer vermogen heb(vandaar dat ik het even vroeg)
ik wil het blok zelf bouwen zodat het helemaal is zoals ik wil, snelle nokkenas licher klepbedieningsmechanisme, andere oliekoeler en vooral injectie![]()
mvg
Bert
wel kun je je compressie verhogen of verlagen en lichtere zuigers toepassen, grotere kleppen, snellere nokkenas (zeker injectie niet te vergeten!!) en ga zo maar ff door en geloof me, daar kun je meer dan genoeg mee bereiken. check de links bij afdeling tuning algemeen
greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Regelmatige poster
de fan maakt nx uit kun je gewoon door rijden je hebt rijwind koeling..
en als je het hoort pingelen stop je toch ff.
jammer hoor dat weer niet is gelukt..
en als je het hoort pingelen stop je toch ff.
jammer hoor dat weer niet is gelukt..
NO LIFE LIKE LOW LIFE