big bore of niet??
big bore of niet??
zit er al een tijd over te denken.
nu mijn moter half uit elkaar moet heb ik de kans
alleen vind ik het erg duur.
wat zijn jullie ervaringen en tips
kan ik niet beter gewoon origineel een setje 602 monteren (nieuw)
ik weet het nog niet?
hmm
nu mijn moter half uit elkaar moet heb ik de kans
alleen vind ik het erg duur.
wat zijn jullie ervaringen en tips
kan ik niet beter gewoon origineel een setje 602 monteren (nieuw)
ik weet het nog niet?
hmm
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
zitten er bij zo'n bigbore ook een paar lichte zuigers? ik meen toch dat de zuigers van een eend, in tegenstelling tot de visa aardig lichter waren? of zie ik dat verkeerd
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
Ik kijk er natuurlijk naar met een studenten budget maar ik zou het niet doen, vind het veel geld en voor dat geld kun je een heleboel andere leuke dingen aan je eend doen. Tevens vind ik de afnemende betrouwbaarheid een probleem.... Als je 650 cc wil zou ik een visa blok doen en als je de orginele ontsteking niet wilt kun je eventueel zo'n ombouw set van duckservice voor 123 ontsteking erop zettten.
Groetjes Bart
Groetjes Bart
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 856
- Lid geworden op: vr 23 dec, 2005 09:19
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Ik heb het er ook al veel over gehad met Duck Service. Ik moet mijn blokje ook nog wat uit elkaar halen, brilrubbers lekken. Op zich lijkt het me wel wat, maar het geeft toch ook wel weer kleine problemen. Ik heb ook gehoord al dat iemand extreem veel olieverbruik heeft. Of hij zuiniger wordt betwijfel ik, ik denk dat 1 op 12 wel zo blijft.
Persoonlijk ben ik nog aan het twijfelen of ik hem wel op ga boren. Je trekkracht wordt beter, de top verandert niet, je verbruik neemt relatief toe en de levensduur gaat er in principe van achteruit.
Persoonlijk ben ik nog aan het twijfelen of ik hem wel op ga boren. Je trekkracht wordt beter, de top verandert niet, je verbruik neemt relatief toe en de levensduur gaat er in principe van achteruit.