Pagina 2 van 2
Geplaatst: do 7 apr, 2011 20:23
door brammie
ik denk dat hij de pakking onder de carb bedoeld
Geplaatst: do 7 apr, 2011 21:14
door achtpeter
Daarmee kun je toch niet vier openingen afknijpen, zoals hij schreef?
Geplaatst: do 7 apr, 2011 21:24
door brammie
aah! bij nader inzien(nog eens lezen dus en nu met mijn ogen ook open!)
kon je wel eens gelijk hebben

Geplaatst: vr 8 apr, 2011 11:30
door Mart
Klopt, ik bedoel de 4 pakkingen.
Die ga ik straks vervangen.
Ben erg benieuwd of dat het probleem nou blijkt te zijn.
Geplaatst: di 12 apr, 2011 19:27
door Mart
De pakkingen heb ik vervangen, zaten inderdaad verkeerd om. Bij het aandraaien van één bout van de inlaat bleek ie dol. Ik heb opgeboord naar M8 maar merk dat als ik 'm een eind heb ingedraaid ik 'm met de hand een klein beetje heen en weer kan bewegen (een beetje speling dus). De M7 die ervoor in zat zat star. Als ie helemaal ingedraaid zit is ie wel star.
Is dat beetje speling normaal na opdraaien ?
Ik heb 'm wel goed vast kunnen zetten maar kan nergens info vinden over de sterkte.
Weet iemand dit ?
Het is een AM2A motor.
Ze rijdt wat gelijkmatiger nu maar tsja...dat heb je als je 2 dingen tegelijk verandert, dan weet je niet wat de boosdoener was, de pakkingen of misschien wel die dolle bout.
Geplaatst: do 28 apr, 2011 22:16
door Mart
Het stotteren is nu helemaal opgelost. Door een iets te kleine LPG-venturi in de rubberslurf tussen carburateur en luchtfilter kreeg ie te weinig lucht.
Ik heb er nu één maatje groter (had ik nog liggen van een DS) ingedaan. Doordat ie groter is kon ie niet in het ronde deel aan de luchtfilterkant maar zit nu vlak boven de carburateur in het ovale deel.