peter zijn ami 8 break te koop
-
- Regelmatige poster
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Speakers klinjen minder als zelfbouw. Vaak goedkope speakers in een te dure behuizing. Op de aflegplank past niks. Is te smal. Eronder hangen leek mij de enige optie. Mijn advies. Zelf bouwen, meer werk, maar zeker beter resultaat! Heb namelijk die kant en klare calibers erin gehad. 

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Binnenkort begin ik met het wegwerken van de roest en de onderkant beschermen tegen roest. NU kreeg ik van mijn schoonvader een bus Hempel die hij gebruikt voor zijn boot. Kan je zoiets ook gebruiken voor de onderkant van de auto. Ik dacht eerst een laag owatrol en dan de hempel erop. IEmand daar een idee van?
-
- Regelmatige poster
Gisteravond ben ik begonnen met het opknappen van mijn AMI. Ze staat nu in een droge stalling waar ik veel ruimte heb. De bedoeling is om het roest weg te werken aan de buiten kant en de onderkant te voorzien van een goede roest prefentie.
Ik heb het voorraam er al uit en dat valt me echt mee. Eigenlijk is het gewoon erg goed. Er is geen roest te vinden in de sponning. Alleen boven aan bij de dakgoot zit wat roest maar zeker net doorgerot. Ook de chroomrand om het dak het ik er af gehaald.( heel voorzichtig maar ging prima) Ook daar onder een beetje roest maar niet doorgerot. Eigenlijk kwam ik maar een plekje tegen bij de voorportier waar hij door was gerot. Ook de strip over de zijkant heb ik er af en komt er niet meer op. Dus daar de gaten even van dichten. Volgende week de achterbumper eraf en de voorstoelen en dan kan het schuren beginnen.
Nog wat foto's

Ik heb het voorraam er al uit en dat valt me echt mee. Eigenlijk is het gewoon erg goed. Er is geen roest te vinden in de sponning. Alleen boven aan bij de dakgoot zit wat roest maar zeker net doorgerot. Ook de chroomrand om het dak het ik er af gehaald.( heel voorzichtig maar ging prima) Ook daar onder een beetje roest maar niet doorgerot. Eigenlijk kwam ik maar een plekje tegen bij de voorportier waar hij door was gerot. Ook de strip over de zijkant heb ik er af en komt er niet meer op. Dus daar de gaten even van dichten. Volgende week de achterbumper eraf en de voorstoelen en dan kan het schuren beginnen.
Nog wat foto's

-
- Regelmatige poster