Hoe goed slaapt de eendrijder?
- André Post
- Heavy user
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
Zo, van jullie kan ik op aan!! hartstikke bedankt allemaal voor het invullen!
Super goed. Ik wat resultaten posten zodra ik de enquête sluit.
For the record: mijn score op de AIS is 5, heb ook veel te weinig regelmaat!
Er heerst blijkbaar een grote verscheidenheid onder de eendrijders hoe goed ze slapen
Super goed. Ik wat resultaten posten zodra ik de enquête sluit.
For the record: mijn score op de AIS is 5, heb ook veel te weinig regelmaat!
Er heerst blijkbaar een grote verscheidenheid onder de eendrijders hoe goed ze slapen
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
SAAI! Eigenlijk een beetje slaapverwekkend.
Hartelijk dank voor het invullen van de enquête, de resultaten zijn toegevoegd.
Terugkoppeling op je eigen inschatting van slaapproblemen
De Athens Insomnia Scale (AIS) is een zelfevaluatie methode en wordt beschouwd als consistent, betrouwbaar en valide voor de evaluatie van intensiteit van slaapproblemen.
De score gaat van 0 tot 24, met 0: Geen enkel probleem met slaap, en 24: Aanwezigheid van ernstige slapeloosheid
De laatste drie vragen van de AIS gaan over slaperigheid overdag. Een hoge score bij deze laatste drie vragen kan ook duiden op andere slaapstoornissen dan insomnia, zoals narcolepsie of slaap apneu[1].
Resultaat
Jouw score op de Athens Insomnia Scale was: 0
Jouw score op de AIS was onder de 7, dit duidt er op dat je waarschijnlijk geen slaapstoornissen ervaart op reguliere basis. Hoe hoger de score (Max. 24) des te waarschijnlijker is het dat u een slaapstoornis heeft.
-Dit venster kan gesloten worden-
[1] Soldatos, C.R., Dikeos, D.G., Paparrigopoulos, T.J., 1999. Athens Insomnia Scale: validation of an instrument based on ICD-10 criteria, Journal of Psychosomatic Research, 48 (2000), pp. 555-560
Hartelijk dank voor het invullen van de enquête, de resultaten zijn toegevoegd.
Terugkoppeling op je eigen inschatting van slaapproblemen
De Athens Insomnia Scale (AIS) is een zelfevaluatie methode en wordt beschouwd als consistent, betrouwbaar en valide voor de evaluatie van intensiteit van slaapproblemen.
De score gaat van 0 tot 24, met 0: Geen enkel probleem met slaap, en 24: Aanwezigheid van ernstige slapeloosheid
De laatste drie vragen van de AIS gaan over slaperigheid overdag. Een hoge score bij deze laatste drie vragen kan ook duiden op andere slaapstoornissen dan insomnia, zoals narcolepsie of slaap apneu[1].
Resultaat
Jouw score op de Athens Insomnia Scale was: 0
Jouw score op de AIS was onder de 7, dit duidt er op dat je waarschijnlijk geen slaapstoornissen ervaart op reguliere basis. Hoe hoger de score (Max. 24) des te waarschijnlijker is het dat u een slaapstoornis heeft.
-Dit venster kan gesloten worden-
[1] Soldatos, C.R., Dikeos, D.G., Paparrigopoulos, T.J., 1999. Athens Insomnia Scale: validation of an instrument based on ICD-10 criteria, Journal of Psychosomatic Research, 48 (2000), pp. 555-560
-
- Veelvuldig poster