Hoe goed slaapt de eendrijder?
Hoe goed slaapt de eendrijder?
Beste eendrijders,
Jullie hebben me al ontzettend vaak geholpen op het gebied van eenden, maar nu had ik een beetje een andere vraag..
Voor mijn afstuderen bij Industrial Design Engineering in Delft ben ik bezig met een project over slaap, bij Philips. Nou wou ik een klein beetje misbruik maken van het forum, als jullie het niet erg vinden, door jullie te vragen of jullie een korte enquête willen invullen. Het duurt maar 5-10 minuten, maar daarmee zou je een mede eendrijder ontzettend helpen!
De antwoorden worden strikt vertrouwelijk behandeld en zijn anoniem.
Meedoen kan je doen door op de volgende link te klikken.
https://philips.efmfeedback.com/se.ashx ... D855298DC6
Een onderdeel van de enquête is je eigen beoordeling van je slaap, hier krijg je aan het eind van de vragenlijst persoonlijke feedback op.
Hopelijk kunnen jullie me helpen, alvast bedankt!!
Steffan
Jullie hebben me al ontzettend vaak geholpen op het gebied van eenden, maar nu had ik een beetje een andere vraag..
Voor mijn afstuderen bij Industrial Design Engineering in Delft ben ik bezig met een project over slaap, bij Philips. Nou wou ik een klein beetje misbruik maken van het forum, als jullie het niet erg vinden, door jullie te vragen of jullie een korte enquête willen invullen. Het duurt maar 5-10 minuten, maar daarmee zou je een mede eendrijder ontzettend helpen!
De antwoorden worden strikt vertrouwelijk behandeld en zijn anoniem.
Meedoen kan je doen door op de volgende link te klikken.
https://philips.efmfeedback.com/se.ashx ... D855298DC6
Een onderdeel van de enquête is je eigen beoordeling van je slaap, hier krijg je aan het eind van de vragenlijst persoonlijke feedback op.
Hopelijk kunnen jullie me helpen, alvast bedankt!!
Steffan
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
- Jeroen-citroen
- Moderator