En dat noemt zich dan een echte eendrijder...echte eendrijder schreef: Het is de bedoeling om er een 602 cc in te bouwen.
18 pk gaat mij net iets te langzaam...
nu een AZAM 1966
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
- Berichten: 188
- Lid geworden op: wo 3 jun, 2009 13:30
- Locatie: nieuw weerdinge Drenthe
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
- Berichten: 188
- Lid geworden op: wo 3 jun, 2009 13:30
- Locatie: nieuw weerdinge Drenthe
-
- Las Expert
- Berichten: 2276
- Lid geworden op: za 13 jan, 2007 11:47
- Locatie: wijnjewoude
- Contacteer:
ach ja is meschien zonde aan de eene kant maar aan de andere kant dan rij je er ook niet veel in en dat is ook zonde.
rijd veeeeel beter met de moderne aandrijfassen en motor.
Wel heb ik een dik vliegwiel gemonteert, dat vind ik persoonlijk iets beter rijden, dan is ie niet zo zenuwachtig! en ik heb nog trommelremmen die perfect remmen!! en dan hoef je je ook niet zo veel om te bouwen!
rijd veeeeel beter met de moderne aandrijfassen en motor.
Wel heb ik een dik vliegwiel gemonteert, dat vind ik persoonlijk iets beter rijden, dan is ie niet zo zenuwachtig! en ik heb nog trommelremmen die perfect remmen!! en dan hoef je je ook niet zo veel om te bouwen!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 267
- Lid geworden op: zo 16 okt, 2011 00:10
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
- Berichten: 188
- Lid geworden op: wo 3 jun, 2009 13:30
- Locatie: nieuw weerdinge Drenthe
Zo ff tijd voor een update(je).
Niet heel veel gedaan de laatste tijd, dat krijg je he, met de feestdagen.
Begin december hebben we de deuren etc. er uitgehaald en de meeste dongen al gedemonteerd.
Vandaag hebben we de koets eraf gehaald.
Nu staat i klaar voor het laswerk.
Voetenbak moet worden veranderd, ivm de pedalen etc.
Ook zit er bij het binnenspatbord achter gelast worden en bij de achterlicht.
Dus ik hoop dat de lasser een deze dagen tijd heeft om te komen lassen.
Hierbij een aantal foto's
En nog een foto van de eend, toen i nog heel was
Niet heel veel gedaan de laatste tijd, dat krijg je he, met de feestdagen.
Begin december hebben we de deuren etc. er uitgehaald en de meeste dongen al gedemonteerd.
Vandaag hebben we de koets eraf gehaald.
Nu staat i klaar voor het laswerk.
Voetenbak moet worden veranderd, ivm de pedalen etc.
Ook zit er bij het binnenspatbord achter gelast worden en bij de achterlicht.
Dus ik hoop dat de lasser een deze dagen tijd heeft om te komen lassen.
Hierbij een aantal foto's
En nog een foto van de eend, toen i nog heel was
Persoonlijk vind ik het echt dood en echt doodzonde om een AZAM te verkrachten. Dat zijn zulke gave auto's!!!
Waarom pak je dan niet gewoon een zesje die je een AZAM look geeft, dat is minder werk en dan kun je de AZAM lekker in het weekend relaxed rijden.
Ik vind het echt jammer om te zien en ik begrijp het nog minder.......
Waarom pak je dan niet gewoon een zesje die je een AZAM look geeft, dat is minder werk en dan kun je de AZAM lekker in het weekend relaxed rijden.
Ik vind het echt jammer om te zien en ik begrijp het nog minder.......
- dezilverlinde
- Regelmatige poster
- Berichten: 217
- Lid geworden op: wo 24 aug, 2011 07:28
- Locatie: Heeze
- Contacteer:
Eens....
Later loop je als liefhebber enthousiast op zo'n Azam af en dan denk je waa een echte Azam. Ff onder de motorkap spieken, en dan denk je; o nee er is weer ns aan gefrot, laat maar.... Alsof iemand voor je de maagdelijkheid al ontnomen heeft, haha. Mja, dit is maar een mening...
Later loop je als liefhebber enthousiast op zo'n Azam af en dan denk je waa een echte Azam. Ff onder de motorkap spieken, en dan denk je; o nee er is weer ns aan gefrot, laat maar.... Alsof iemand voor je de maagdelijkheid al ontnomen heeft, haha. Mja, dit is maar een mening...
Dyane 435 luxe 1974
Hy 1977
Hy 1957 pick up dan son jus Sold
2cv6 club grijs kv 68 zv sold
2cv 6 special kk 48 sn sold
AK 400 55 NF 07 sold
Hy 1977
Hy 1957 pick up dan son jus Sold
2cv6 club grijs kv 68 zv sold
2cv 6 special kk 48 sn sold
AK 400 55 NF 07 sold
dezilverlinde schreef:Eens....
Later loop je als liefhebber enthousiast op zo'n Azam af en dan denk je waa een echte Azam. Ff onder de motorkap spieken, en dan denk je; o nee er is weer ns aan gefrot, laat maar.... Alsof iemand voor je de maagdelijkheid al ontnomen heeft, haha. Mja, dit is maar een mening...
Helemaal mee eens
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
- Berichten: 188
- Lid geworden op: wo 3 jun, 2009 13:30
- Locatie: nieuw weerdinge Drenthe
Nou nou, wat een commentaar.
De reden dat ik de eend ombouw staat al gemeld aan het begin van het verhaal zeg maar.
Dus graag even goed lezen.
Ik vraag niet om jullie mening.
Dan vraag ik jullie wel.
En aangezien citroen in de jaren 80 waardeloos staal heeft gebruikt, om onze geliefde eend te fabriceren moet je wel naar een oude type eend kijken.
En aangezien ik niet zwem in het geld, kwam mij dit heel goed uit.
En ik maak de eend voor mezelf en niet voor een ander.
Wees blij dat de eend gered is.
Het had ook een burton oid kunnen worden.
De reden dat ik de eend ombouw staat al gemeld aan het begin van het verhaal zeg maar.
Dus graag even goed lezen.
Ik vraag niet om jullie mening.
Dan vraag ik jullie wel.
En aangezien citroen in de jaren 80 waardeloos staal heeft gebruikt, om onze geliefde eend te fabriceren moet je wel naar een oude type eend kijken.
En aangezien ik niet zwem in het geld, kwam mij dit heel goed uit.
En ik maak de eend voor mezelf en niet voor een ander.
Wees blij dat de eend gered is.
Het had ook een burton oid kunnen worden.