2cv start niet, vermoedelijk accu/dynamo

Startproblemen? Vraag hier om je oplossingen.
lordmaster1
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door lordmaster1 » ma 16 jan, 2012 17:14

cosby schreef:Hij loopt weer!

Het was dus blijkbaar gewoon dat kabeltje... Ik vraag me nu wel af wat dat voor een zwart kastje (aan de accu) is waar dat kabeltje op uit komt. Er lijken drie dunne spoeltjes aan de onderkant te zitten, eentje daarvan begon eventjes te roken toen ik 'm startte, waarschijnlijk omdat er wat vuil tussen was gekomen.

Cosby
(nopjes)
Spanningsregelaar. Heb m zelf onlangs vervangen voor een elektronische, kost 15 euro bij de bekende kitkarboer. Als er rook vanaf komt zou ik t niet helemaal meer vertrouwen en gewoon uit voorzorg vervangen, t kost de kop niet.
Wie een kuil graaft voor een ander, houdt zand over!!!

cosby
Beginner
Beginner

Bericht door cosby » ma 16 jan, 2012 17:25

lordmaster1 schreef: Spanningsregelaar. Heb m zelf onlangs vervangen voor een elektronische, kost 15 euro bij de bekende kitkarboer. Als er rook vanaf komt zou ik t niet helemaal meer vertrouwen en gewoon uit voorzorg vervangen, t kost de kop niet.
Er kwam maar heel eventjes rook uit, daarna niet meer. Maar aangezien het ook niet helemaal lekker vast zit is het misschien beter om hem maar direct te vervangen inderdaad.

cosby
Beginner
Beginner

Bericht door cosby » ma 16 jan, 2012 17:26

Geert schreef:Ik ben eens benieuwd of ik je in de nabije toekomst tegenkom in of rondom Venlo.
Zet hem met vasteloavend maar een beetje uit het zicht, je weet maar nooit.
Haha, we zullen zien... Ik heb 'm standaard binnen staan, dus dat moet wel goed komen.

Cosby
(zin in vastelaovend)

Plaats reactie