Pagina 2 van 2

Geplaatst: di 13 mar, 2012 11:13
door lordmaster1
Ja, het spruitstuk moet zich naar de koppen zetten, niet andersom.

Geplaatst: di 13 mar, 2012 19:35
door Charleston 88
Het eerst vastzetten van het spruitstuk en dan pas de koppen heeft als reden dat de koppen zich nog een beetje naar de pasvlakken van het spruitstuk kunnen zetten. Als de koppen los zijn kunnen deze immers een beetje om hun as draaien. Als je eerst de koppen vastzet kunnen deze niet meer draaien en is de kans groot dat de pasvlakken van het spruitstuk niet goed komen te zitten en gaat lekken bij de inlaat en/of uitlaatpakking.

Geplaatst: do 15 mar, 2012 09:18
door Happytree
Dat is duidelijk! denk dat het daar mis is gegaan bij de vorige eigenaar die de koppen eraf heeft gehad.

Super bedankt hopelijk kom ik nu snel verder :D

Geplaatst: do 15 mar, 2012 15:06
door David
Hou ons op de hoogte.....

Geplaatst: za 9 jun, 2012 21:59
door David
Ik zag dit topic weer, omdat ik iets zocht over de carb stellen, en ik vroeg mij af of je het nu uiteindelijk goed gekregen hebt??

Geplaatst: vr 6 jul, 2012 13:46
door ejfrolich
Valse lucht is makkelijk te controleren met remmenreiniger. Spuit het rond de inlaat en carb pakkingen en je weet het heel snel. Sneller gaan lopen is zeker lek!