ff een klein update-je
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ja, wel wat beter. Dingen in het leven gaan nou eenmaal zoals ze gaan, dus doen we het er maar mee. Vakantie gehad in limburghhhhheee
Was wel lekker, maar je doet toch net meer dan de bedoeling is als gezin met 2 kids....
En nu dan maar de knoop door, eendenspullen aan het fotograferen voor op marktplaats. Pas in de eend van Bart gereden en in de platteharrie, en dan mis ik het heeeeeeel erg. Maar, ik mis MIJN eend, een andere zou geen vervanging zijn. Het raggen op de snelweg, de muziek (dolf je youtube filmpjes die bekijk ik toch wel soms....)
Ja, ik mis het heel erg, MIJN eend, maar het is niet anders, op is op, hij staat met de bodem op de grond in de tuin.... Wie weet wat er komt, eerst maar weer eens een baan zoeken straks, dan heb ik misschien weer geld over voor een auto....
Bedankt voor je interesse, wordt erg gewaardeerd!!
Was wel lekker, maar je doet toch net meer dan de bedoeling is als gezin met 2 kids....
En nu dan maar de knoop door, eendenspullen aan het fotograferen voor op marktplaats. Pas in de eend van Bart gereden en in de platteharrie, en dan mis ik het heeeeeeel erg. Maar, ik mis MIJN eend, een andere zou geen vervanging zijn. Het raggen op de snelweg, de muziek (dolf je youtube filmpjes die bekijk ik toch wel soms....)
Ja, ik mis het heel erg, MIJN eend, maar het is niet anders, op is op, hij staat met de bodem op de grond in de tuin.... Wie weet wat er komt, eerst maar weer eens een baan zoeken straks, dan heb ik misschien weer geld over voor een auto....
Bedankt voor je interesse, wordt erg gewaardeerd!!
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Goed om te horen dat het langzaam aan weer wat beter gaat. Verbaast me wel dat je een goede vakantie kunt hebben in Limburg of all places!!!
Ach wie weet komt er nog ooit wat op je pad. Al is het zoals je al zegt: nooit je eigen eendje. Je hebt wel de verhalen en de anekdotes nog.
Gaan we je nog wel zien op meetings of mogen we het doen met Papa-Tjerk. Ook geen straf hoor.
Sterkte nog.
Ach wie weet komt er nog ooit wat op je pad. Al is het zoals je al zegt: nooit je eigen eendje. Je hebt wel de verhalen en de anekdotes nog.
Gaan we je nog wel zien op meetings of mogen we het doen met Papa-Tjerk. Ook geen straf hoor.
Sterkte nog.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
is zeker wel de bedoeling dat ik nog op meetings kom, dit jaar is gewoon ff een klote jaar wat dat betreft.....
Ik heb nog geen auto, dus zit zo nu en dan zonder vervoer....
Ik hoop volgend jaar zeker weer hier en daar te verschijnen, al dan niet met verse eigen wielen onder de bips.
en limburg was ok hoor, venray ligt natuurlijk ook heel dicht bij brabant, hahahaha
Ik heb nog geen auto, dus zit zo nu en dan zonder vervoer....
Ik hoop volgend jaar zeker weer hier en daar te verschijnen, al dan niet met verse eigen wielen onder de bips.
en limburg was ok hoor, venray ligt natuurlijk ook heel dicht bij brabant, hahahaha
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Dat is mooi. We zetten vast wat koud als het weer zover is, want je handelt stabieler wanneer er een drankje inzit ben ik gewend en het is niet dat je dan meer gaat zwetsen. Dat doe je zonder ook wel.
Venray is inderdaad nog het verstaanbare deel van Limburg.
Venray is inderdaad nog het verstaanbare deel van Limburg.
PuNk RoCK LosEr
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
bob, het is tjerk, hahaha, en bedankt hoor! top van je!
en tweceve,.... cest la vie............
en tweceve,.... cest la vie............
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed