ff een klein update-je
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ff een klein update-je
Omdat er toch wel wat mensen interesse toonden in mijn gezondheid, vanwege afwezigheid waggel enz....
Na onderzoeken kwam eruit dat ik de ziekte van Pfeiffer heb.
Verklaart meteen waarom ik zo vreselijk moe was natuurlijk, en de koorts etc, etc....
Het duurde even met de uitslag, omdat de kans dat je na je 30ste nog pfeiffer krijgt ongeveer een kwart procent is (volgens de dok). Dus wordt daar ook niet meteen naar gezocht.
Nadeel is, net als met wat andere kwaaltjes die je beter als kind kunt hebben, dat hoe ouder je bent, hoe langer het zou duren voor je er helemaal af bent. Ik ben dus nog wel even bezig, maar het is zoveel beter als waar we eigenlijk bang voor waren (incl de dok) dus ik ben erg blij, en moe....
Die gene die belangstellend waren, bedankt, en ook voor de kaart!!!
Groeten, Tjerk
Na onderzoeken kwam eruit dat ik de ziekte van Pfeiffer heb.
Verklaart meteen waarom ik zo vreselijk moe was natuurlijk, en de koorts etc, etc....
Het duurde even met de uitslag, omdat de kans dat je na je 30ste nog pfeiffer krijgt ongeveer een kwart procent is (volgens de dok). Dus wordt daar ook niet meteen naar gezocht.
Nadeel is, net als met wat andere kwaaltjes die je beter als kind kunt hebben, dat hoe ouder je bent, hoe langer het zou duren voor je er helemaal af bent. Ik ben dus nog wel even bezig, maar het is zoveel beter als waar we eigenlijk bang voor waren (incl de dok) dus ik ben erg blij, en moe....
Die gene die belangstellend waren, bedankt, en ook voor de kaart!!!
Groeten, Tjerk
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
hier nog 1 van het exclusieve clubje. nadat er eerst op mijn 36e toxoplasmose was vastgesteld kwam daar op mijn 38e pfeiffer bij. ben nu 46 en nog steeds regelmatig heel erg moe.
maar je went eraan. en niet iedereen heeft er zo lang last van, hoor, ik wil je niet bang maken.
in ieder geval beterschap gewenst.
maar je went eraan. en niet iedereen heeft er zo lang last van, hoor, ik wil je niet bang maken.
in ieder geval beterschap gewenst.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
Beterschap!!! Ik weet helaas hoe het is maar dat het herstel lang duurt verschilt van persoon tot persoon, ook als je wat ouder bent.
Ik kreeg het vorig jaar op m'n 28ste, 4 weken thuis, waarvan de eerste 2 erug ziek, maar daarna heel snel (in paar weken) weer normaal fit.
Kalm'an en nogmaals beterschap!
Ik kreeg het vorig jaar op m'n 28ste, 4 weken thuis, waarvan de eerste 2 erug ziek, maar daarna heel snel (in paar weken) weer normaal fit.
Kalm'an en nogmaals beterschap!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
bedankt allen.
Tja, het gaat echt met ups en downs. Nadeel is dat je soms in de avond wat minder makkelijk in slaap komt, heb ik nu dan. Naja, ben wel moe, dus val zo wel in slaap.
Uitrusten met 2 kids om je heen valt niet mee, maar ja, is niet anders. De koorts is nu eindelijk helemaal en 24 uur per dag weg. Toch bijna 4 weken koorts gehad, met flinke uitschieters.
Ik zie wel, het gekke is, ik kreeg het dus inderdaad na een periode van inspanning, was druk aan het sporten. Schijnt dat je dan vatbaarder bent.
Het gaat over, dat is al wat telt!!!
Tja, het gaat echt met ups en downs. Nadeel is dat je soms in de avond wat minder makkelijk in slaap komt, heb ik nu dan. Naja, ben wel moe, dus val zo wel in slaap.
Uitrusten met 2 kids om je heen valt niet mee, maar ja, is niet anders. De koorts is nu eindelijk helemaal en 24 uur per dag weg. Toch bijna 4 weken koorts gehad, met flinke uitschieters.
Ik zie wel, het gekke is, ik kreeg het dus inderdaad na een periode van inspanning, was druk aan het sporten. Schijnt dat je dan vatbaarder bent.
Het gaat over, dat is al wat telt!!!
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
Vroeger als kind Pfeiffer gehad .David schreef:Dat laatste zinnetje is het belangrijkst: het gaat over!
(helaas geldt dat voor mijn diabetes niet, altijd vechtend tegen vermoeidheid)
Veel kracht op je weg naar genezing!
Greetz David
Wat hoor je toch vaak dat mensen diabetes hebben( heb het zelf ook , medicijnen 500mg en 1000mg) Inderdaad heel vaak moe.
bloedsuikerspiegel , en van alles en nog wat cadeau.
Tsjerk ik wens je nogmaals sterkte, Rust en ontspanning.!!
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: