Forum Café
het is glasvezelplamuur,als dat kwa hechting uitmaakt,mag dat op blank metaal? voor mij ne choco (s'morgens he)
Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen.
foto's van mijn 2cv;
https://plus.google.com/100098640953596 ... Qyjuob8j1E
foto's van mijn 2cv;
-
- Gebruiker
Goede morgen simon-95,
Glasvezelplamuur kan je niet op blank metaal aanbrengen aangezien het een poreus materiaal is en er weer roest zou ontstaan.
Ik heb bij mijn huidige project eerst aale roest verwijderd,een blanke roest primer er op gespoten,daarna de glasvezelplamuur aangebracht,geschuurd(korel 400 en 600 met water)daarna de grondprimer(2x) gespoten en daarna afgespoten met de kleurlak.
wel veel werk maar een mooi resultaat(zag er zo mooi uit dat ik nu de auto van m`n zoon aan het bewerken ben.....)
Gr Ronald van der Meer
Glasvezelplamuur kan je niet op blank metaal aanbrengen aangezien het een poreus materiaal is en er weer roest zou ontstaan.
Ik heb bij mijn huidige project eerst aale roest verwijderd,een blanke roest primer er op gespoten,daarna de glasvezelplamuur aangebracht,geschuurd(korel 400 en 600 met water)daarna de grondprimer(2x) gespoten en daarna afgespoten met de kleurlak.
wel veel werk maar een mooi resultaat(zag er zo mooi uit dat ik nu de auto van m`n zoon aan het bewerken ben.....)
Gr Ronald van der Meer
Ronald heeft een 2cv6 1982
ronald van der meer,
hartelijk bedankt voor je tip,ik ga het ook zo proberen en hopen dat het een even goed resultaat word,
ik laat jullie nog iets weten!!
hartelijk bedankt voor je tip,ik ga het ook zo proberen en hopen dat het een even goed resultaat word,
ik laat jullie nog iets weten!!
Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen.
foto's van mijn 2cv;
foto's van mijn 2cv;
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Gebruiker
Hoi simon-95
je bent tevreden met het resultaat?
fijn gevoel he.....maar wel goed in spuiten met primer anders zit je volgend jaar weer en dat zou zonde zijn......helaas is mijn koets werk te veel aangtast(wordt ie vel te zwaar)vd winter onderdelen scooren en op nieuw opbouwen ik wens je veel suc 6 misschien een paar foto`s?
Groetjes Ronald van der Meer
je bent tevreden met het resultaat?
fijn gevoel he.....maar wel goed in spuiten met primer anders zit je volgend jaar weer en dat zou zonde zijn......helaas is mijn koets werk te veel aangtast(wordt ie vel te zwaar)vd winter onderdelen scooren en op nieuw opbouwen ik wens je veel suc 6 misschien een paar foto`s?
Groetjes Ronald van der Meer
Ronald heeft een 2cv6 1982
dat de auto van mijn vriend (onze renault laguna) weer goedgekeurd is..Hanzelman schreef:Drink graag mee, waar proosten we dan op?
Helaas is vanmiddag bij thuiskomst mijn benzineleiding van mijn bx gescheurd loopt ineens alle benzine eruit weg dure brandstof en straks een rekening van de maker weeeh toch proost allemaal
2 cv 6 '85
peugot 106
peugot 106
- Peter Parker
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
Hopelijk valt de rekening mee, altijd zonde van het vloeibare loodvrije goud wat dan zo over straat loopt idd. Bijna 11uur dus ik zet alvast een lekker drankje klaar. Proost en succes.Red Duck schreef:dat de auto van mijn vriend (onze renault laguna) weer goedgekeurd is..Hanzelman schreef:Drink graag mee, waar proosten we dan op?
Helaas is vanmiddag bij thuiskomst mijn benzineleiding van mijn bx gescheurd loopt ineens alle benzine eruit weg dure brandstof en straks een rekening van de maker weeeh toch proost allemaal