Forum Café
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Forum Café
Aangezien de database van dit forum bijna vol zat, moesten we even snel wat data kwijt. Dit topic is daar helaas het slachtoffer van geworden.
Mvg, Marcel
Mvg, Marcel
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
"Eendjes houden" wordt stilaan een dure hobby voor twintigers denk ikTwécévé schreef:Een cultuurverandering? Die had ik nog niet echt gemerkt. Alhoewel, nu je het zegt bedoel je denk ik dat er voorheen veel maffe gasten rond de 20 zaten met doldwaze eenden en dat het nu iets serieuzer is.
Zeg maar dat het opschuift van Eendenei richting EEEC?
Ik merk bij ons in de club ook dat ik met mijn 23 ongeveer tot de laatste nieuwe lichting behoor (terwijl ikzelf op mijn 17e lid werd).
Dát, en de verschuiving van forums naar het "veel persoonlijkere" facebook maakt het best rustig op de fora vrees ik.
1977 Mehari
-
- Regelmatige poster
ik denk ookwel dat de jeugd veranderd, ik zelf ben bijna 20, maar merk goed onder mijn vrienden dat niemand eigenlijk iets in de techniek doet. meeste kiezen voor een kantoorbaan achtig iets.
meeste kunnen dan niet eens een oldtimer rijdend houden, want als je al het werk moet uit besteden lopen de kosten snel op.
achja ik rij toch echt 100x liever in een oldtimer als in een nieuwere auto =]
meeste kunnen dan niet eens een oldtimer rijdend houden, want als je al het werk moet uit besteden lopen de kosten snel op.
achja ik rij toch echt 100x liever in een oldtimer als in een nieuwere auto =]
helemaal met je een joey,
ik ben 17,en ik vroeg pas in mijn vriendengroep of er iemand mee na het oltimerfestival in weelde (buurdorp) wou gaan, maar er was weinig interesse
al hoewel ik het echt helemaal geweldig vond;er waren oa 2cv's,een tank,legerjeeps,een echte stoomtrein,solexen,flandria's,kreidler's, zundap's,traktoren ,.... ik ga volgend jaar zeker weer en misschien met mijn solex 2200 en/of mijn 2cv (als hij af is)
kortom,in die oldtimers zit nog een verleden,daar is moeite in gestoken om ze te bouwen en onderhouden,deze hobby mag nooit verloren gaan!!
groeten! van simon
edit; joey je hebt trouwens veel mooie foto's op fb!
ik ben 17,en ik vroeg pas in mijn vriendengroep of er iemand mee na het oltimerfestival in weelde (buurdorp) wou gaan, maar er was weinig interesse
al hoewel ik het echt helemaal geweldig vond;er waren oa 2cv's,een tank,legerjeeps,een echte stoomtrein,solexen,flandria's,kreidler's, zundap's,traktoren ,.... ik ga volgend jaar zeker weer en misschien met mijn solex 2200 en/of mijn 2cv (als hij af is)
kortom,in die oldtimers zit nog een verleden,daar is moeite in gestoken om ze te bouwen en onderhouden,deze hobby mag nooit verloren gaan!!
groeten! van simon
edit; joey je hebt trouwens veel mooie foto's op fb!
-
- Regelmatige poster
haha, het leuke aan oldtimers vind ik vooral de techniek en dat ik alles zelf eraan kan doen. als mn dyane klaar is weet ik ook heel zeker dat er geen vergelijkbare auto rond rijdt. en daar hou ik wel van.
maarja meeste mensen hebben ook niet de plek om eraan te werken en dat maakt het ookwel moeilijk soms hoor.
maarja meeste mensen hebben ook niet de plek om eraan te werken en dat maakt het ookwel moeilijk soms hoor.
dat,van die sleutelplaats is inderdaad een hele opdracht om er een te vinden,ik kan mijn 2cv'tje momenteel nog bij m'n opa en oma(+) in de stal kwijt,ik weet niet hoelang de boerderij nog in onze familie blijft,dus dat zou voor mij ook nog wel eens moeilijk kunnen worden.... ach ja we zien wel!
maar ik ga eens slapen,morge weer sparen voor m'n eendje
maar ik ga eens slapen,morge weer sparen voor m'n eendje