Ik heb niet aan de stelschroeven gezeten. Daar wilde ik juist vanaf blijven. Wat ik wel opmerkte is dat er in de stationairsproeier 3 gaatjes zitten aan de zijkant. Voordat ik hem eruit draaide kon ik geen van deze gaatjes zien. Er zit namelijk een klein gaatje in de carburateur waardoor je de schroef kun zien zitten. Maar bij het terug draaien zie ik plots wel een gaatje.dyane_maniac schreef:dat is precies waarom ik vermoed dat de stationair sproeier toch verstopt is. bij stationair wordt alleen de stationair sproeier gebruikt. of je zou de co schroef heel erg verdraaid moeten hebben maar dan merk je dat meestal ook aan ander rij gedrag bij gas.
Motor stottert en valt uit. Daarna niet meer starten
- shorttrack
- Regelmatige poster
2cv special 1986
- shorttrack
- Regelmatige poster
Heb de sproeier en nog eens uitgehaald en in een badje van whitespirit laten rond dansen. Daarna er weer terug in gedraaid. Motor loopt weer mooi stationair maar stottert nog altijd.dyane_maniac schreef:dat is precies waarom ik vermoed dat de stationair sproeier toch verstopt is. bij stationair wordt alleen de stationair sproeier gebruikt. of je zou de co schroef heel erg verdraaid moeten hebben maar dan merk je dat meestal ook aan ander rij gedrag bij gas.
Vandaag komen er nieuwe onderdelen binnen waaronder een nieuwe benzine slang nieuwe dyna bobine en bobine kabels. En er zaten ook twee nieuwe bougies in het pakket. Maar die van mij zijn net nieuw.
2cv special 1986
- shorttrack
- Regelmatige poster
Ik heb ondertussen iets nieuws ontdekt. Wanneer ik flink gas geef komen er knallende geluiden onder de motorkap vandaan. Ik dacht eerst dat het ging om de uitlaat die ergens tegenaan tikte. Heb dat bij mijn vorige auto ook gehad namelijk.
Maar nadat mijn vriendin eens gas heeft gegeven en bij de motor stond kon ik duidelijk horen dat het uit de linker cilinder kwam(vanuit de auto gezien. Er komt op dat moment ook olie uit de uitlaat geknald. Ik hoorde al heel lang een tikkend geluid komen uit die kan van de motor. Maar aan iedereen waaraan ik gevraagd heb wat dat was zeiden ze dat het geen kwaad kon. Heb mijn motor nog iet zo lang geleden laten afstellen bij een garage.
Maar nadat mijn vriendin eens gas heeft gegeven en bij de motor stond kon ik duidelijk horen dat het uit de linker cilinder kwam(vanuit de auto gezien. Er komt op dat moment ook olie uit de uitlaat geknald. Ik hoorde al heel lang een tikkend geluid komen uit die kan van de motor. Maar aan iedereen waaraan ik gevraagd heb wat dat was zeiden ze dat het geen kwaad kon. Heb mijn motor nog iet zo lang geleden laten afstellen bij een garage.
2cv special 1986
-
- Veelvuldig poster
- shorttrack
- Regelmatige poster
- André Post
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster