kofferbak slot
-
- Heavy user
-
- Heavy user
Mijn dank is groot voor de overweldigende respons. Na demonteren en schoonmaken kon ik de kofferbak nog steeds - zei het met minder gemak- nog steeds open krijgen wanneer hij op slot stond. Zelf na het verwijderen van het "drukdopje" binnenin het slot. Nu heb ik het slot van binnen vergrendeld in afwachting van een nieuw slot
-
- Heavy user
In dat geval zou zelfs ik er nieuw spul er in zetten.Ramon2cv schreef:doe il al twee jaar elke maamd geen resultaat?
Hopen dat het dan goed gaat (ga ik wel van uit hoor). Succes in ieder geval !Sauss schreef:Mijn dank is groot voor de overweldigende respons. Na demonteren en schoonmaken kon ik de kofferbak nog steeds - zei het met minder gemak- nog steeds open krijgen wanneer hij op slot stond. Zelf na het verwijderen van het "drukdopje" binnenin het slot. Nu heb ik het slot van binnen vergrendeld in afwachting van een nieuw slot
Afblijven.
Heb mijn achterslot er vandaag afgeschroeft in een fles met wasbenzine geflikkerd en flink schudden maar. Draait weer heerlijk, ietsje stroever dan eerst omdat er natuurlijk geen vet en meuk meer in zit, maar hij gaat tenminste op een normale manier open en dicht. Werkt super wat mij betreft.
P.S Mijn achterdeurslot kon alleen nog maar open door de sleutel om te draaien en een paar flinke rammen te geven en soms wilde hij dan nog open en had je gewoon pech. Dan maar op de achterbank
P.S Mijn achterdeurslot kon alleen nog maar open door de sleutel om te draaien en een paar flinke rammen te geven en soms wilde hij dan nog open en had je gewoon pech. Dan maar op de achterbank
-
- Heavy user
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Klopt! werkte bij mij ook. Toen bleef het ding ineens wel dicht zitten.Spookeend schreef:uhm, wat ook kan helpen, is de plaat waar dat pal van je slot overheen valt verder naar binnen zetten.
Maar ik denk dat ik nu, een paar jaar verder toch aan een nieuw slotje moet. Ik krijg de sleutel van het achterklepslotje niet meer omgedraaid. Uitelkaar gehaald en schoongemaakt maar nog steeds geen beweging in te krijgen. Komt op het lijstje aan te schaffen onderdelen op Citromobile! Baal ik van want dan kan ik meteen de andere tweer sloten ook vervangen, werkverschaffing.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Heavy user
Waattttt ? ? ? ? ? Nieuwe sloten ? Probeer een paar ouden te krijgen. Met of zonder sleutel, doet er niet toe. Uit elkaar tikken (die plaatjes er uit tikken), in de lengte in 2 en zagen, sleutel in 1 van de helften leggen en dan de plaatjes er in puzzelen zodat ze afgestemd zijn op de sleutel. En dan de juiste plaatjes in de juiste volgorde in een goed slothuis (dat onderdeel waar die plaatjes in zitten) tikken. Vergeet die veertjes niet ! ! !Hanzzl schreef:Klopt! werkte bij mij ook. Toen bleef het ding ineens wel dicht zitten.Spookeend schreef:uhm, wat ook kan helpen, is de plaat waar dat pal van je slot overheen valt verder naar binnen zetten.
Maar ik denk dat ik nu, een paar jaar verder toch aan een nieuw slotje moet. Ik krijg de sleutel van het achterklepslotje niet meer omgedraaid. Uitelkaar gehaald en schoongemaakt maar nog steeds geen beweging in te krijgen. Komt op het lijstje aan te schaffen onderdelen op Citromobile! Baal ik van want dan kan ik meteen de andere tweer sloten ook vervangen, werkverschaffing.
Afblijven.
-
- Heavy user