kofferbak slot
kofferbak slot
Hallo,
Ik heb een probleem met het slot van mijn kofferbak. Ik kan deze nl wel gewoon op slot doen, maar met een simpele druk-en-draai-beweging heb je de kofferbak zo open. Ik heb begrepen dat het probleem vrij vaak voorkomt en ik vraag me af of het simpel op te lossen is.
gr
Eriq
Ik heb een probleem met het slot van mijn kofferbak. Ik kan deze nl wel gewoon op slot doen, maar met een simpele druk-en-draai-beweging heb je de kofferbak zo open. Ik heb begrepen dat het probleem vrij vaak voorkomt en ik vraag me af of het simpel op te lossen is.
gr
Eriq
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Misschien gewoon er eens afhalen, uitelkaar halen en goed schoonmaken als dat kan en anders gewoon vervangen. Moet ik ook eens doen, mijn achterslot wil bijna niet meer open als tie op slot heeft gezeten. Ik heb um wel eens open gemaakt en er zit een ongelovelijke hoeveelhied meuk in. Misshien helpt dat wel. Vervangen kost je nog geen €15,- bij Burton Car Company. Bij de lokale eendenboer zal het waarschijnlijk niet veel meer zijn.
Als je nou het slotje eens uit elkaar haalt, goed schoonmaken.....
Je kan natuurlijk ook een set nieuwe slotjes kopen, die zijn niet zo duur, en dan hoef je de boel ook niet helemaal uit elkaar te halen, goed schoon te maken, en dan ook nog eens goed opletten hoe het allemaal in elkaar zat. Maar dat houd je wel van de straat zal ik maar zeggen.
Je kan natuurlijk ook een set nieuwe slotjes kopen, die zijn niet zo duur, en dan hoef je de boel ook niet helemaal uit elkaar te halen, goed schoon te maken, en dan ook nog eens goed opletten hoe het allemaal in elkaar zat. Maar dat houd je wel van de straat zal ik maar zeggen.
You can't pee like a puppy if you want to run with the wolves!!!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
uhm, wat ook kan helpen, is de plaat waar dat pal van je slot overheen valt verder naar binnen zetten.
Dit is niet lekker uitgelegd geloof ik??
Dat ding waar je slot achterhaakt een beetje beter af stellen zeg maar. Dat samen met je slotje goed schoonmaken en zonder vet weer in elkaar zetten, moet werken. Je moet dan wel een beetje je hendel indrukken zeg maar, met het open en dicht doen van je klep, maar, hij zit wel goed dicht als tie dich moet zitten.
Greatnix Spookeend
Breakcleaner werkt echt heel goed als ontvetter en schoonmaakspul voor slotjes.
Dit is niet lekker uitgelegd geloof ik??
Dat ding waar je slot achterhaakt een beetje beter af stellen zeg maar. Dat samen met je slotje goed schoonmaken en zonder vet weer in elkaar zetten, moet werken. Je moet dan wel een beetje je hendel indrukken zeg maar, met het open en dicht doen van je klep, maar, hij zit wel goed dicht als tie dich moet zitten.
Greatnix Spookeend
Breakcleaner werkt echt heel goed als ontvetter en schoonmaakspul voor slotjes.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Heavy user
Complete klep er uit, kop van de schroef er af slijpen, PRECIES in het midden van de schroef een centerputje slaan en dan de schroef uitboren met een boordiameter gelijk aan de voorboordiameter van het draadtappen van de schroefdraad die daar in zit. Daarna met de juiste tap de restjes er uit halen en een nieuw schroefje er in.Ramon2cv schreef:bij mij krijg ik die schroef niet meer open.
mijn slot werkt niet meer
het is idd drukken en draaien
ik moet de boel er af slijpen
Afblijven.