Zo sterk ben ik niet uitboren dan maar vanaf buitenzijdeFrank Munneke schreef:Heb je een nieur stripje? nee denk ik. Kan je niet met een goede nijptang of zijkniptang het moertje afknippen.
groet frank
Ruitenwissermotor verwijderen??
- Punky
- Addicted user
- Berichten: 9243
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
- Locatie: Veghel
- Contacteer:
Komt er een nieuwe klep in??? Of is de klep en het rubber nog in goede staat.
Die strips zijn nieuw te koop. Ik zou deze strip mollen en proberen dan de rest heel te laten. Dan heb je het minste last van al die meedraaiende boutjes. Het moet straks ook weer vast en zo'n strip met meedraaiende bouten lijkt me dan ook niet handig.
Misschien kun je er een schrovendraaier aan de buitenkant onder de strip steken en dan de moertjes eraf draaien. Met de schroevendraaier zet je de boel dan wat onder spanning, zodat ze niet meedraaien.
Andere tip: Spuit je klep aan de binnenzijde vol met ML en laat deze valk liggen en een paar dagen uitharden. Zal ie ook niet meer zo snel roesten van binnenuit.
Suc6
Die strips zijn nieuw te koop. Ik zou deze strip mollen en proberen dan de rest heel te laten. Dan heb je het minste last van al die meedraaiende boutjes. Het moet straks ook weer vast en zo'n strip met meedraaiende bouten lijkt me dan ook niet handig.
Misschien kun je er een schrovendraaier aan de buitenkant onder de strip steken en dan de moertjes eraf draaien. Met de schroevendraaier zet je de boel dan wat onder spanning, zodat ze niet meedraaien.
Andere tip: Spuit je klep aan de binnenzijde vol met ML en laat deze valk liggen en een paar dagen uitharden. Zal ie ook niet meer zo snel roesten van binnenuit.
Suc6
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 323
- Lid geworden op: vr 12 nov, 2004 14:27
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Ik vind het niet zo'n leuk werk,
heb de klep eruit die is nog erg goed heb ik volgegooit met owatrol en geschuurd.
Alleen zit er nog een klein stukje van de strip vast onder mijn raam. De boutjes willen met geen mogelijkheid los. Vast houden werkt niet, uitboren al helemaal niet schiet alle kanten op. Door frezen met mijn dremel gaat ook niet omdat ik dan bang ben om in mijn frame te frezen.
heb de klep eruit die is nog erg goed heb ik volgegooit met owatrol en geschuurd.
Alleen zit er nog een klein stukje van de strip vast onder mijn raam. De boutjes willen met geen mogelijkheid los. Vast houden werkt niet, uitboren al helemaal niet schiet alle kanten op. Door frezen met mijn dremel gaat ook niet omdat ik dan bang ben om in mijn frame te frezen.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 417
- Lid geworden op: do 8 apr, 2004 15:58
- Locatie: groningen
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 323
- Lid geworden op: vr 12 nov, 2004 14:27
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Heb een nieuw rubber voor mijn ventilatieklep krijg het er echter maar aan een zijde tussen gepropt.
De kant waar de ventilatieklep een randje heeft gaat makkelijk leg het rubber erop en wurm het er tussen met een schroevendraaier. De andere kant van de ventilatieklep heeft echter geen randje waardoor het rubber er meteen weer uitschiet
Heeft iemand de oplossing hiervoor????
De kant waar de ventilatieklep een randje heeft gaat makkelijk leg het rubber erop en wurm het er tussen met een schroevendraaier. De andere kant van de ventilatieklep heeft echter geen randje waardoor het rubber er meteen weer uitschiet
Heeft iemand de oplossing hiervoor????
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 417
- Lid geworden op: do 8 apr, 2004 15:58
- Locatie: groningen
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 323
- Lid geworden op: vr 12 nov, 2004 14:27
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Die boutjes heb ik al lang los en het rubber zit er ook weer tussen mijn ventilatieklep wat een klote klus omdat het rubber zich aan de onderzijde makkelijk er tussen laat proppen dit in tegen stelling tot de bovenzijde dat was bijna niet te doen.... maaar ja het is weer gelukt.Bullit schreef:boutjes zijn M3 dus 3mm. Moertjes M3 maak je los/vast met een sleutel of dop van 5,5 mm.