Ruitenwissermotor verwijderen??
-
- Regelmatige poster
Ruitenwissermotor verwijderen??
Hallo,
Ben bezig mijn ventilatieklep te verwijderen. Nu heb ik mijn dashboard al weg de kachel geval eruit maar de ruitenwissermotor zit op een soort van zwart metale plaat deze heb ik losgeschroeft (schroeven die ook dashbaord vasthouden) maar het zit ook aan bovenkant stevig vast (lijkt net onder het raam) hoe krijg ik de zwarte plaat weg zodat ik bij de kleine boutjes kan??
Bedankt voor de hulp (oooo ja beetje duidelijk omschrijven voor een nieuweling)
Ben bezig mijn ventilatieklep te verwijderen. Nu heb ik mijn dashboard al weg de kachel geval eruit maar de ruitenwissermotor zit op een soort van zwart metale plaat deze heb ik losgeschroeft (schroeven die ook dashbaord vasthouden) maar het zit ook aan bovenkant stevig vast (lijkt net onder het raam) hoe krijg ik de zwarte plaat weg zodat ik bij de kleine boutjes kan??
Bedankt voor de hulp (oooo ja beetje duidelijk omschrijven voor een nieuweling)
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Is al me gelukt bedankt. Nu die kleine boutjes nog heb ik geen dopsleutel voor morgen maar eens gaan zoeken enig iedee waar zoiets te koop is 3mm is het geloof ikdeusjefoo schreef:De ruitewisser kun je verwijderen door deze er simpelweg af te trekken recht naar voren. Ik heb hier toen ook tijden naar gezocht.Frank Munneke schreef:hoi,
moet je je ruitenwissers verwijderen en de bouten van de asjes losmaken.
succes Frank
-
- Regelmatige poster
-
- Gebruiker
-
- Regelmatige poster
Nee het is kleiner dan mijn kleinste dop van 4 mm dus 3 mm ik bedoel die hele kleine waar je ventilatieklep mee vast zitFrank Munneke schreef:hoi
zitten meenstal wel in kleine doppensetjes, makkelijkste is bij de betere ijzerwarenzaak een "schroevendraaier" met dop erop te kopen, was het niety 5 of 5,5 mm?
groet frank
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Ik weet 100% zeker dat het wel klopt,v olgens mij heeft ramon ook hele kleine boutjes waar de bovenkant van het vliegenscherm mee vast zit.Frank Munneke schreef:Hoi
Dan klopt er echt iets niet, die moertjes zijn niet kleiner als 4 mm. Dat weet ik heel zeker, ik heb ze ook altijd met mijn doppendoosje losgehaald en niet de kleinste dop (4) gebruikt.
groet frank
Deze bedoel ik die zijn echt bij mij kleiner dan 4 mm of zou een een of ander er te kleine op hebben gezet
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster