Ben er nog steeds niet mee bezig geweest i.v.m. tijdgebrekHandjes schreef:Hoe is het afgelopen?

Helaas nog steeds slecht. Nog 1 maandje en dan rijd ie denk ik weerHandjes schreef:En hoe staat het er nu mee?
Nope, helaas niet.Handjes schreef:Ik ben benieuwd. Door de APK gekomen?
vooraan links en rechts een motorsteun:deusjefoo schreef: Duidelijk, beetje vaag. Zag namelijk wel 2 motorsteunen zitten... Misschien foutje van de garage ofzo... Ik zal ze wel eens vragen...Tnx.
Aha, duidelijk. Zouden deze ook versleten kunnen zijn? Vraag me namelijk af waarom hij hier op afgekeurd zou kunnen zijn. Ze zitten er namelijk gewoon op...supercees schreef:vooraan links en rechts een motorsteun:deusjefoo schreef: Duidelijk, beetje vaag. Zag namelijk wel 2 motorsteunen zitten... Misschien foutje van de garage ofzo... Ik zal ze wel eens vragen...Tnx.
aan de achterkant zit je blok vast aan de versnellingsbak, welke met 2 bouten vastzit aan een beugel die op de vooras staat.
Dan is dat duidelijk, zal ik daar ook 2 nieuwe voor bestellen Ze zijn namelijk nog wel aardig ingescheurdbackfire schreef:als er scheurtjes zitten wordt hij daar op afgekeurd. Tenslotte zit je blok met deze steuntjes vast aan je frame. Als deze scheuren, ligt het blok een beetje los.