wat heb jij voor je eend betaald?
-
- Beginner
Ik heb er 3500 euri voor moeten betalen, maar dan is ie ook nog in een goede staat hoor.
Het is een rib uit je lijf, maar je zou maar persé een groene willen
Heb daarvoor heel wat eendjes bekeken maar niets wat ik wilde.
Het is een rib uit je lijf, maar je zou maar persé een groene willen
Heb daarvoor heel wat eendjes bekeken maar niets wat ik wilde.
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Moderator
Bietje groene lak en verharder is toch geen rib uit je lijf; 't kost je een paar stoflongen van 't schuren en een heavy trip van de oplosmiddelen, maar een rib uit je lijf...?Rollo schreef: Het is een rib uit je lijf, maar je zou maar persé een groene willen
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Mijn Charleston heb ik in 2000 gekocht voor Hfl 1500,- met een nieuwe APK. In 2003 een nieuw chassis eronder, verder weinig kosten gehad, en nu getaxeerd op 5200 Euro. En denk maar niet dat ik 'm nog weg doe!
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
-
- Gebruiker
Ben ik waarschijnlijk de winnaar. Heb de eend voor het luttele bedrag van 50 Hollandse Florijnen aangeschaft. Vervolgens een aantal jaren laten staan, en nu sinds 1 jaar weer in volle glorie hersteld. ( en een vraagbaak voor 55 HFL, maar die was dan ook nodig voor het restaureren)
Dit heeft al met al een bult meer euro's gekost dan de oorspronkelijke guldens. Maar dan heb je ook wat
Dit heeft al met al een bult meer euro's gekost dan de oorspronkelijke guldens. Maar dan heb je ook wat
-
- Gebruiker
Ik heb voor die van mij 2100 euro betaald. Misschien lijkt dat wel veel maar ik heb ze nu al anderhalf jaar en ik heb er nog geen enkele kost aan gehad, buiten dan de motorolie laten vervangen en benzine. Ze is moeiteloos door de keuring gegaan en rijdt zeer soepel. Ik heb wel het chassis met een speciale oldtimer behandeling laten behandelen. Dat heeft mij 150 euro gekost.
Sempre o dois cavalos
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
Nee dat wist ik nog uit mn hoofd .. serieus
(vond het ook wel veel geld, dus onthou ik die dingen. Maarja dan heb je ook wel een beter als nieuwe eend, en die andere mensen op het forum hebben ongetwijfeld wel wat aan aanpassingen of reparaties/restauraties gehad waardoor het gehele bedrag ook wel wat hoger uitkwam hoor.. Maak je maar niet druk ..
Frank
(vond het ook wel veel geld, dus onthou ik die dingen. Maarja dan heb je ook wel een beter als nieuwe eend, en die andere mensen op het forum hebben ongetwijfeld wel wat aan aanpassingen of reparaties/restauraties gehad waardoor het gehele bedrag ook wel wat hoger uitkwam hoor.. Maak je maar niet druk ..
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Regelmatige poster
Jij hebt een olifantengeheugen, zeg )
Ik heb geen plek en tijd om de eend zelf op te knappen. Ook de kennis ontbreekt een beetje, hoewel je natuurlijk alles kunt leren. En uiteraard zal de eend, hoe mooi en goed ie nu ook is, de komende tijd onderhoud en reparaties nodig hebben dus probeer ik dat zoveel mogelijk zelf te doen, zover als mogelijk is.
Ik ben nu bijvoorbeeld op zoek naar nieuwe bekleding van mijn voorbank. Die begint een beetje te scheuren (was nog de originele hoes). Dit zijn leuke klusjes die ik zelf doe.
Ik heb geen plek en tijd om de eend zelf op te knappen. Ook de kennis ontbreekt een beetje, hoewel je natuurlijk alles kunt leren. En uiteraard zal de eend, hoe mooi en goed ie nu ook is, de komende tijd onderhoud en reparaties nodig hebben dus probeer ik dat zoveel mogelijk zelf te doen, zover als mogelijk is.
Ik ben nu bijvoorbeeld op zoek naar nieuwe bekleding van mijn voorbank. Die begint een beetje te scheuren (was nog de originele hoes). Dit zijn leuke klusjes die ik zelf doe.
In bestelling: Citroën ë-C4 Shine in Elixer Red
Ford Puma ST-Line 2022
Citroën C1 Feel Pack 2019
Hymer B654 camper 2001
Yamaha XT1200Z Super Tenere 2013
Ford Puma ST-Line 2022
Citroën C1 Feel Pack 2019
Hymer B654 camper 2001
Yamaha XT1200Z Super Tenere 2013
-
- Veelvuldig poster
Valt best mee hoor, ik interesseer me gewoon in die dingen en vind het leuk om dat te weten, kan ik vergelijken ed.Dennis-Caro schreef: Jij hebt een olifantengeheugen, zeg )
Verder weet ik het wel van meer forumleden, dus het is niet zo vreemd, en aangezien jouw eend er een beetje in opviel is deze mij goed bijgebleven
Frank
(maar mooie eend van je zeg, wanneer komen jouw foto's bij "nog mooie fotos van jou voiture"? Zou leuk zijn!
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb in 1998 mijn eend gekocht, toen heb ik er 1250 gulden voor betaald, met nog wat reparaties en een apk kwam ik op zo'n 1800 gulden.
Daar heb ik twee jaar zo mee rondgereden, toen heb ik een andere koets geplaatst, dat heeft me toen 200 gulden gekost, inclusief schilderwerk, ik had een charly gekocht voor 500 en veel weer verkocht.
affijn, in 2002 is hij dus afgebrand, over 16 dagen precies 4 jaar geleden, ik denk dat de opbouw me tot nu toe zo'n 1500 euro gekost heeft, misschien nog wel meer, bewust niet bijgehouden
Dus in totaal tja...laat ik het zeggen dat als ik alles opzij had gezet ik nu makkelijk een C2 nieuw had kunnen rijden, of een hele mooie goede gerestaureerde eend....
Daar heb ik twee jaar zo mee rondgereden, toen heb ik een andere koets geplaatst, dat heeft me toen 200 gulden gekost, inclusief schilderwerk, ik had een charly gekocht voor 500 en veel weer verkocht.
affijn, in 2002 is hij dus afgebrand, over 16 dagen precies 4 jaar geleden, ik denk dat de opbouw me tot nu toe zo'n 1500 euro gekost heeft, misschien nog wel meer, bewust niet bijgehouden
Dus in totaal tja...laat ik het zeggen dat als ik alles opzij had gezet ik nu makkelijk een C2 nieuw had kunnen rijden, of een hele mooie goede gerestaureerde eend....