ik heb op mijn ami 135 Mabor voor liggen en ik heb er geen problemen mee. Stuurt best ok, ligt vast op de weg, geen problemen met remmen of doorslippen (Maar ik rijd ook (nog) niet met een visa blok)
De acapickup gaat rondom op michelin 145

nee, bij jou slijten de banden het hardst aan de buitenkant...Punky schreef:Ach Firestones zouden ook slecht zijn. Nog nooit problemen mee gehad en ik rij nu niet echt bepaald voorzichtig.
ik denk niet dat dat in de bochten door die stabilisator stang komt, ik had het met mabor banden ook zonder stabilisator stang!rusty schreef:mijn persoonlijke ervaring:
2cv6 met org blok: firestones binnen 25000 km KAAL! en de omtrek is kleiner (eend rijdt langzamer!)
nu met visablok en TOYO's al meer dan 20.00 km mee gereden en zit nog 50% profiel op, heb wel 't idee dat ze minder grip hebben in bochten, (kan ook door de stabistang komen)
heb ook een ACAdiane met rondom Michelins, rijdt toch wel erg goed en heb het idee dattie ook beter 'plakt' in de bocht, kan ook komen door hoger gewicht en geen stabistang.
iig ik zet op al m'n auto's TOYO's, is me de besparing wel waard! en een bredere band staat wel mooier vind ik. Als ik echt geld zou hebben zouden er in de winter 135ers M+S Michelins onder komen en in de zomer gewone 135ers Michelins, maar ja die zijn helemaal niet te betalen....
greetz Rusty
ik vind van wel, maar dat had je kunnen zien op ducks meet bugs.....charleston tuning schreef:
ik denk niet dat dat in de bochten door die stabilisator stang komt, ik had het met mabor banden ook zonder stabilisator stang!
en die TOYO's liggen die mooi op de velg?
Vandaag de bandenspanning maar weer eens gecontroleerd. Ik moet inderdaad toegeven dat firestones snel slijten.Tom Duckpower schreef:nee, bij jou slijten de banden het hardst aan de buitenkant...
moet je eens rechtdoor rijden
ja 165 is dan echt maximaal volgens mij!backfire schreef:dan is ie 4,5 J,standaard eend velg is 4J
Hoewel met een 5J velg een 165 band beter zit.