Wasstraat of handwas
-
- Moderator
Handwas! Niet te heet, dan krimpt ie.
Bekijk de lak eens van auto's die regelmatig in ee wasstraat met roterende borstels gewassen worden, vaak zitten die vol minuscule krasjes. Vooral bij een donkere auto zijn die vaak erg goed zichtbaar. + met de hand heb je sneller alle hoekjes geraakt, zonder dat je je hele interieur moet dweilen.
En van een berg liefde en genegenheid is nog geen eend slechter geworden!
Beetje arbeit, beestachtig mooi resultaat!!

Bekijk de lak eens van auto's die regelmatig in ee wasstraat met roterende borstels gewassen worden, vaak zitten die vol minuscule krasjes. Vooral bij een donkere auto zijn die vaak erg goed zichtbaar. + met de hand heb je sneller alle hoekjes geraakt, zonder dat je je hele interieur moet dweilen.

En van een berg liefde en genegenheid is nog geen eend slechter geworden!
Beetje arbeit, beestachtig mooi resultaat!!

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
yep, boenen zijn we goed in

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
@ The Nosepicker,
Je bent wel blij met die foto hè?!
Ik spoel/spons de auto het liefst voor deur af: eerst een emmertje sop en daarna een emmertje water.
Een vriend van me gaf deze tip: Meguiar's. Dus ik heb 2 spullen van dat merk gekocht nadat ik een gratis folder had aangevraagd en goed ben voorgelicht bij Otosam Aalsmeer et voila! Ik heb nu een superblinkende en supergladde lak op de Transat
. Ik heb geen aandelen in dat spul en ook niet in die winkel, maar 't resultaat is ècht goed
(en Nosepicker weet het: je veegt de opgedroogde modder d'r zó af
)
Je bent wel blij met die foto hè?!

Ik spoel/spons de auto het liefst voor deur af: eerst een emmertje sop en daarna een emmertje water.
Een vriend van me gaf deze tip: Meguiar's. Dus ik heb 2 spullen van dat merk gekocht nadat ik een gratis folder had aangevraagd en goed ben voorgelicht bij Otosam Aalsmeer et voila! Ik heb nu een superblinkende en supergladde lak op de Transat

-
- Veelvuldig poster