Wasstraat of handwas
Wasstraat of handwas
Hallo ik hoop dat dit het goede topic is waar ik post.
Vanmiddag moet mijn acadiane ff schoon worden. Maar ik heb haast en heb na het werk geen tijd om me om te kleden. Dus dacht ik ik doe em ff door de wasstraat. Ik twijfel of dit niet gevaarlijk is. Iemand goede/slechte ervaring?
Vanmiddag moet mijn acadiane ff schoon worden. Maar ik heb haast en heb na het werk geen tijd om me om te kleden. Dus dacht ik ik doe em ff door de wasstraat. Ik twijfel of dit niet gevaarlijk is. Iemand goede/slechte ervaring?
LoLa: Wel van naam verandert maar niet minder Gek!
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Hé Jasper,
Heb je niet veel meer gezien in je aca de laatste maanden... Op de marslanden heb je best een handige wasstraat waar je gewoon zelf de auto ff in moet soppen en dan afspuiten. Daar ga ik iig altijd heen
Maar met een aca moet een wasstraat ook wel kunnen. Met een eend of dyane zouk het minder snel doen vanwege het open dakje. En de lak poets je dr echt niet zomaar af hoor. Van de zomer weer met je aca op stap? Ga je nog naar citromobile?
Heb je niet veel meer gezien in je aca de laatste maanden... Op de marslanden heb je best een handige wasstraat waar je gewoon zelf de auto ff in moet soppen en dan afspuiten. Daar ga ik iig altijd heen
Maar met een aca moet een wasstraat ook wel kunnen. Met een eend of dyane zouk het minder snel doen vanwege het open dakje. En de lak poets je dr echt niet zomaar af hoor. Van de zomer weer met je aca op stap? Ga je nog naar citromobile?
Ha D, je ziet me idd niet zoveel meer ik heb tegenwoordig een baan en ben veel op reis enzo. Maar met de aankomende zomer in het oog begint het citroen0bloed weer warm te worden en wil ik weer aan de slag.
Maar ik wil cker naar citromobile (wanneer?) tja ben bijna niet vaak meer prive achter internet.
Maar ik wil cker naar citromobile (wanneer?) tja ben bijna niet vaak meer prive achter internet.
LoLa: Wel van naam verandert maar niet minder Gek!
met een aca zal het allemaal wel meevallen, denk niet dat je alles helemaal goed schoon krijgt, langs de wat scherpere hoeken, zie je vooral op witte auto's en zwarte auto's
Maar ik doe het altijd met de hand, dat gaat ook aardig vlot en je hebt een veel mooier resultaat
Maar om het met een eend te doen zal ik afraden, met dat dakkie

Maar ik doe het altijd met de hand, dat gaat ook aardig vlot en je hebt een veel mooier resultaat
Maar om het met een eend te doen zal ik afraden, met dat dakkie

©COPYWRIGHT
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
-
- Regelmatige poster
Beetje onzinnig. Als de wasstraat goed onderhouden is kunnen de borstels weinig kwaad voor een auto. Hier in Capelle hebben we een lappenwasstraat dan heb je helemaal nergens last van en krijg je niet van die microkrasjes die je ziet in de zon.JanGert schreef:Wasstraat.....da vin ik zielig!! Arme auto! Sowiezo voor elke auto is een wasstraat niet goed......die harde borstels.....kheb nu al medelij!
Met de eend ga ik niet in de wasstraat maar met een acadiane lijkt het me geen enkel probleem.
Citroen 2CV Dolly XG-BF-84
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
met de hand!! in een wasstraat heb je veel eerder kans op krassen
als je met de has°nd doet kun je veel voorzichtiger wassen, en overal netjes bij! maar voor een (misscchien ) wat oudere aca, zou dit geen kwaad kunnen lijkt me

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
thuis in de thuin ook 

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81