Foto's van mijn Marlboro eend99
Een vriend van me kocht een eend, mee geweest naar meetings en citromobiel ed en was vervolgens ook gek op eenden
Toen moest er voor mij ook een eend komen, heb hem nu al 7 jaar en doe hem nooit meer weg.
Gister zat er weer een nieuwe apk op, hoefde er niks aan te doen, netzoals de 2 voorgaande jaren Dat is helemaal leuk...
Toen moest er voor mij ook een eend komen, heb hem nu al 7 jaar en doe hem nooit meer weg.
Gister zat er weer een nieuwe apk op, hoefde er niks aan te doen, netzoals de 2 voorgaande jaren Dat is helemaal leuk...
©COPYWRIGHT
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Twee jaar geleden zou idd ook kunnen, dan was dat het. Die Dyane heb ik inderdaad nog steeds. Alweer veel aan verbeterd, vooral techisch gezien. Hij houdt zich nog prima hoor! Was een tijdje van plan hem weg te doen maar ze zijn zo leuk, en worden zeldzaam... Heeft die vriend van je geen spijt gehad van de verkoop destijds? Als ie meegaat naar Citromobile ziet hij zn ouwe Diaan vast nog wel ergens staan.Revers99 schreef: Was 2 jaar geleden op citromobiel, vorig jaar kon ik niet
En van die Dyane kan kloppen, heb je die nog steeds?
Ik ben waarschijnlijk dit jaar wel op citromobiel op zaterdag
Daan
Wat een gaaf ding zeg!
Je mag er trots op zijn hoor!
die boxen, dat is toch zeker wel 6 pk meer of niet?
Zie je zaterdag op de citromobile!
Je mag er trots op zijn hoor!
die boxen, dat is toch zeker wel 6 pk meer of niet?
Zie je zaterdag op de citromobile!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com