Foto's van mijn Marlboro eend99
Foto's van mijn Marlboro eend99
Hier een paar afbeeldingen van mijn marlboro race eend!
©COPYWRIGHT
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Ik was en ben Ferrari Formule1 fan, vandaar.
Ben begonnen met een oude kofferbak klep te beplakken met het Marlboro-logo en heb deze toen op mijn toen nog originele eend gezet.
En daarna kwam er steeds weer iets bij.
vandaar...
Ben begonnen met een oude kofferbak klep te beplakken met het Marlboro-logo en heb deze toen op mijn toen nog originele eend gezet.
vandaar...
©COPYWRIGHT
-
- Gebruiker
Ah ok vandaar , mooie eend hoorRevers99 schreef:Ik was en ben Ferrari Formule1 fan, vandaar.
vandaar...
Ben je ook zaterdag 6 mei op citromobile?
Francien
all you need is cake
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
JA echt geweldige creatie !!! ik vind um super zo, dat spuitwerk e.d.!!!
stoer!!
ga je nu straks ook een moter van een ferrari inbouwen of...
stoer!!
ga je nu straks ook een moter van een ferrari inbouwen of...
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ziet er gaaf uit man, zou m graag eens in het echt bekijken, enige kans dat je op waggel bent??
en, die bekleding van je subkist komt me wel erg beknd voor. Is dat niet toevallig vloerbedekking??
Greatnix Spookeend
en, die bekleding van je subkist komt me wel erg beknd voor. Is dat niet toevallig vloerbedekking??
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Was 2 jaar geleden op citromobiel, vorig jaar kon ik nietDanos G schreef:Die eend heb ik volgens mij al wel op Citromobile gezien vorig jaar (?). Stond vlak bij de ingang. Volgens mij heb ik van een maat van jou een paar jaar terug een blauwe Dyane gekocht. Is dat mogelijk??
En van die Dyane kan kloppen, heb je die nog steeds?
Ik ben waarschijnlijk dit jaar wel op citromobiel op zaterdag
©COPYWRIGHT
Waggel ben ik nog nooit geweest.........wanneer is dat?Spookeend schreef:ziet er gaaf uit man, zou m graag eens in het echt bekijken, enige kans dat je op waggel bent??
Greatnix Spookeend
En het is idd gewoon vloerbedekking Leenbakker
©COPYWRIGHT
-
- Regelmatige poster
Haha, geweldig hoor. Misschien nog leuk om de spreuk "Brengt de gezondheid ernstige schade toe" erbij te zetten. Of het woord "gezondheid" te vervangen door "verkeersveiligheid", ook leuk .
Ik zou hem zelf nooit zo verbouwen, maar enige creativiteit kan je niet ontzegt worden.
Ik zou hem zelf nooit zo verbouwen, maar enige creativiteit kan je niet ontzegt worden.
Beter een eend dan geen eend