Pagina 2 van 2
Geplaatst: do 4 mei, 2006 23:08
door Transat
thomaaas schreef:neeeeeeej natuurlijk niet, lees mn profiel ff door, 't wordt n transat natuurlijk!!!
Goeie keus!!
Veel succes met de opbouw.
Enne: je kan d'r
alles nieuw voor krijgen als je wilt: striping en dak natuurlijk, maar ook de bekleding en de blauwe skai binnen.
Geplaatst: vr 5 mei, 2006 01:12
door Evan
Ik ben vooral benieuwd naar de constructie met de BMW en GSA 5 bak. Ik heb daar van de week nog met Rusty over gepraat. Maar we waren het er over eens dat je dat nooit in de standaard motorruimte van de eend kreeg....
Heb je daar al idee-en over?
Geplaatst: vr 5 mei, 2006 16:19
door thomaaas
Nee klopt, de 5-bak is ietsjes langer. We moeten eventjes in het midden van de voetenbak [uitkijken met gaspedaal] een gat maken waar de bak doorheen past, en daar vervolgens een RVS-kapje voor maken.
Ook past de motor niet tussen de spatborden in, die is ietsjes breder dus moeten we óf de spatborden ietsjes uitkloppen, óf daar ook zo'n gat-constructie maken, maar dat is wat zonde want het gaat maar om een paar centimeters.
Ik heb even [een middag] met Julian van duckservice gepraat, en hij kan er een subaru 4 cilinder watergekoelde motor en een GSA 5-bak in een acadyane krijgen, hij zegt zelf ook dat het mogelijk is met een BMW boxer en een GSA 5 in een normale eend.
Geplaatst: vr 5 mei, 2006 16:20
door thomaaas
Transat schreef:thomaaas schreef:neeeeeeej natuurlijk niet, lees mn profiel ff door, 't wordt n transat natuurlijk!!!
Goeie keus!!
Veel succes met de opbouw.
Enne: je kan d'r
alles nieuw voor krijgen als je wilt: striping en dak natuurlijk, maar ook de bekleding en de blauwe skai binnen.
Jup, zelfs de blauwe hoedenzak is te koop